Möller - Själsvandringen
Kommentera gärna, PEACE !
Vers:Vägen är lång men jag svär jag är på vägInget stoppar mig, för ja e slug som en rävHar haft många lögner i mig men också skitig sanningDet kan va svårt, men jag ska klara min inre vandringJag går långt bakåt i mitt liv för att hitta ruta ettFörlusten är tung men jag ska klara det utan hjälpFörsöker hitta mig själv, kanske något jag inte bordeFör precis som marcoolio känner jag mig vilsen i skogenMen utan kompass eller karta så letar jag vidareÄr det värt väntan? Är den värd allt slitandeFrågorna utan svar dunkar i mitt huvud när jag släpper alltSätter mig ner på en sten och tänker vart fan är jagMen som vanligt så får jag inte slappna avFör att gränsen är nära, delar ut en massa slagÄr jag påväg mot billiga himlen eller dyra helvetet?Allt är mörkt och jag ser inget men jag försöker styra skeppetFör jag har lärt mig att kämpa för den du e o det du tror påFör när du är nära slutet känns det som du släppa allt och gåMen jag blickar inte bakåt, vänder aldrig ryggen för faran kommer närmareFörsöker att gå, som nordman sa du är och kom hit som en vandrare
Reff:Ingen vet hur man reagerar där ute på fältetNär man står där ensam kvar efter kvällenDet är därför jag gör resan för att hitta mig självSå ställ dig upp och kriga för den du ärIngen kan ändra på ödet men jag kan styra mitt livDet blir ändå som de är bestämt, även utan min skit