Subdominant - untitled. Håller på med en text. Feedback uppskattas!Letar efter mig själv tillbaks till mina rötter-men får alltid bakslag när jag vaknar upp ur drömmar-känner mig tom på energi, när jag behöver den som mest- slocknar den precis när döden är som mest lockande-klyschor blir mitt hopp, för dom säger att jag är stark-men är en före detta drömmare som har blivit av med allt-och dessa drömmar är nu mardrömmar om ett annat liv-om en annan verklighet som jag entrar vid nattetid- Jag vill pussa på dig, smeka din kind och sova med dig-jag vill spotta på dig, bränna ditt hem och slå ihjäl dig-mitt i det värsta jag känt förstår jag läget-jag får lära känna mig själv den hårda vägen-jag är för jävela snäll och förlåter även-säkert därför jag är en sårad jävel-för just nu är det just så jag ser på mig själv-inget mer än en loser som inte vet vem jag är- Jag har inga pengar kvar, men kärlek kostar inget-har ett lyckorus i kroppen, och nu värnar jag om livet-Allting är så vackert mina glädjetårar rinner-tills jag rycker till av chocken från när väckarklockan ringer-