seban - whiggan app & ch1ll du får inte vara med [svaret]
Har man tråkigt en fredag kväll så har man, här är svaret till app, ch1ll lämnas utanför.
app våldsgästas & det är inte bara din dörr som får synbara skador jag ger dig tre nyanser av blått och ger misshandel en ny skala shit, du snackar om brottsregister - och har inte tyckts skäms lever thuglife ända sen du åkte fast för att ha cyklat utan cykelhjälm hiphop? när app fick frågan; vill du ha beef? så blev svaret "ja med bearniesås" killen är så wannabe att han fick va whigga på skolans kabareshow jag skulle testa bestiga din mage och fick varningen" du kan dö där sen" jag hade tur när jag kom upp på magen hade jag bara lock för öronen ditt hus är så litet, så när du snarkar kan man se hur det töjer sig och jag kan stå raklång i huset... eller i alla fall om jag böjer mig för att slippa bullshit så lämnar jag ch1ll utan för denna lekstund palla snubbar som baitar och inte låtsas om det, seriöst för dig är lyricism - fel rum! och app, när brudar säger SLUTA! så borde du lyssna shit jag erkänner det här är som apps betyg....kryssat!
http://www.herrbitter.blogg.se/
|