Ch1ll & App - Svaret på talet (diss)
Ch1ll Paddan & Seban är brisbarnen som tror dom är skit bra men, blir skakade som bonds drinkar när dom läser dissvaret! Padawon blir uppgiven & stamkund på bupp-linjen medans Seban fyller sin disstråd med egna upp-inlägg... (Till Padawon) Hälsar dej hjärtligt välkommen med en smäll rakt på läppen samt sparkar dej så hårt där bak att du får träsmak i käften!
för jag hatar bögen, egentligen, varför ens dissa datanörden? du sitter så mycket på whoa att verkligheten laggar för dej!!! Du lägger upp en diss med mitt brottsregister som måltavla när det enda du själv någonsin klippt till är dina tånaglar! men ska strunta i beefen, bort från särbarnets liv för med Padawon som motstånd blir det aldrig stjärnornas krig! Seban snackar vikt när han själv är bedrövligt tjock och asfet, sätt en skylt på hans mage & vips så har vi överskottsbolaget! beefen? ni vinner aldrig den, för jag & app lägger det tajt min vän ... faktiskt så tajt, att ni säkert skyller på bait, IGEN!!! App Padawon. Är det nån som vet vad padawon snackar om när han lägger näsan i blöt som vattensport? En näsa som för övrigt har ett standardmått av en bandyboll så jag tar sats och slår av den med ett handledsskott för den enda gången du får blodad tand är det ordagrant och du är ute och cyklar...typ som tour de france Universum är mitt kunskapsfält, ger dig en uppercut i fejjan du kanske skriver bättre nu när du har "uppslagsverk"... Seban. Du har rätt, jag sjunger schlager, för jag gör HITS AV ALLT Och nej, jag kan inte få kuk så jag håller mig till brudar medans du slickar skaft på närmsta riksanstalt (akta tvålen) dina föräldrar kallar dig sin lilla skatt för att de villa gräva ner dig (DET DÄR VAR JU JÄVLIGT NESLIGT!) för du är så ful...att dina låtsasvänner hängde sig och monster ber sin mamma kolla i sängen efter dig mvh// app . självsäkrare än någonsin, med fler "w" i protokollet än webbläsare." (Ch1ll)Det var väll allt från oss båda, & kom ihåg att "den som ger sig in i leken får leken tåla" Ge gärna konstruktiv kritik/ Ta ut rader ni gillar :)
Riktigt härlig text. Tyckte Ch1lls va bättre men app låg inte långt bakom!Du lägger upp en diss med mitt brottsregister som måltavla när det enda du själv någonsin klippt till är dina tånaglar! Fick mig att skratta högtEn näsa som för övrigt har ett standardmått av en bandyboll så jag tar sats och slår av den med ett handledsskott för den enda gången du får blodad tand är det ordagrant och du är ute och cyklar...typ som tour de france Den va riktigt fint också Ni vinner med hästlängder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aj. :)
I tego arcana dei!
uppslagsvärk la Beskeen för nån vecka sen, bajtare!.. Skojja bara (; Men han la den! Sen har ni en del rader som är playade/bajtare rakt av, jag vet inte.. Men om ni inte säger att ni är bajtar så visst, men en hel del playat shit.. men ni kan ju skriva..
be the change
Tack också till Hansomknarkar! :) Kul att du gillar!
Chill hade bara 2st. App hade därimot några fler. Men ni kan skriva, ta vara på det. Ni har vunnit mot dem för längesedan.
be the change
JackVegas- P21 Ok :/ Alltid tråkigt att få höra när man tror att man är först. Men vad kan man göra... -.-
Tack föresten!
En näsa som för övrigt har ett standardmått av en bandyboll så jag tar sats och slår av den med ett handledsskott för den enda gången du får blodad tand är det ordagrant och du är ute och cyklar...typ som tour de france riktigt fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för du är så ful...att dina låtsasvänner hängde sig och monster ber sin mamma kolla i sängen efter dig klart nämnvärda
Ever since the moment I was born, I've been dying.
Haha jag diggade fan några rader, nice av båda! får se om det blir något svar från min sida iaf, men imponerande av båda:)!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tyckte det va riktigt dope :) ni vann lät som en plätt
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Bandyboll / handledsskott var tight, snyggt! App gjorde bäst ifrån sig, yo.
Ch1ll hade en soft kontring på Padawons brottsregisterrad faan. Höll en ganska soft klass på sin vers.App Höll inte riktigt samma klass som ch1ll eller Padawon. Jag tror det behövs en rond2.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Bara att Padawon hade ett monsterrim i sin text och en högklassig text. Men jag tror det ändå skulle vara soft med en rond 2
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
"Evacuate your land like it's Afghanistan 'cause my missiles move faster than your fucking camels can..."
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag måste medge att jag sett visa rder här förut. Har sett: "för du är så ful...att dina låtsasvänner hängde sig och monster ber sin mamma kolla i sängen efter dig" "och du är ute och cyklar...typ som tour de france" Men det andra duger väl så måste säga att ni just nu har övertaget, får se om dem svarar.
Om du menar direktciterat så är det recyclat, menar du själva ideérna så är det inte så konstigt, många ideér har gjorts förut, men jag försöker ofta nya sätt att göra gamla rader på när jag nu skriver något som jag antar gjorts förr.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Förstår apps tanke, det är ju ganska svårt (om inte omöjligt) att skriva en text där inget av "huvudorden" har lagts av ngn annan på något annat sätt innan?
"för den enda gången du får blodad tand är det ordagrant och du är ute och cyklar...typ som tour de france" exakt dem raderna har jag läst innan.. vet bara inte vart.
Goodkat Vad tyckte du om resten av texten då?
Hmm.... jag sitter och funderar på en sak...
http://www.herrbitter.blogg.se/
vill läsa Padawon och sebans : ) för övrigt bra !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Som det ser ut just nu har ni 2 övertaget... dock skulle det vara kul om dom svarade för att se vad som händer bara, ni alla 4 är ganska duktiga lyricister ^^, ang. texten.. jag fick mig ett garv på flera ställen, snyggt rimmat av ch1ll mindre snyggt av app, och ni fick ut ungefär lika mycket av texten ch1ll var bäst här ^^,
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
wow denna hade jag missat snyggt upptäckt av jackveagas med bajtningar osv men men ni är ju kända för sånt. vi får se om jag svara freda nu iallafall,
Geni
Padawon P17 haha, jag hänvisar till mitt tidigare inlägg...
tänkte det kan ju inte ligga 3 dissar till mej/app på första sidan utan att våran syns ;) får väll skriva en till.... När jag orkar
ett upp... detta blir sista, skriv vad ni tycker!
riktigt bra lagt av båda ch1ll utvecklas snabbt frammåt som en airbag apps del va oxå nice även om du hade lite playade rader
ni vinner boys pz
---------Reklamplats---------