djävulen - ordbajs din hora
jag kan flyta så hett o jag kan skriva det fett allt du droppar är skit som en skitande stjärt allting blir ju perfekt om det är jag som gör det jag och din brud kör lekar och förspel din brud har min prickikorv som sin slickepott min kallas för petterniklas din kallas för lillejohn jag pullar din mamma med djungelkniven sen tar jag fram min stång o knullar i underlivet detta är ordbajs och det är jag bäst på men du är bara bra på att smeka ditt stjärthål du e tusen gånger sämre så battle e waste of time visst du hänger med players. ah på xbox live du är med på gayporrsajt . din hermafrodit hör jag din keffa musik vill jag ba lämna mitt liv kalla mig rapmördare jag mörder pissrappare får rövar insparkade o kinder bitchslappade torskar som fiskhandlare . din jävla fiskfitta att du är bra mannen är ju bara inbillat din pittfrilla den borde du klippa bort beefa mig mannen o det smäller som en pickadoll jag sysslar med svenne rap . du kan kyssa min jättetask pippade jag din mamma. eller va det en elefant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|