hansomknarkar - text 2
la upp en text innan idag som va , njaaaaaa lite halv kass. suttit och försökt finslipat den i en halvtimme - 45 min. Får se vad ni tyckte :)
Kolla här. Trollar bort dig som tobbe Du har en låtsas kompis som kalle har hobbe Rim & mig håller ihop som afghanska ögonbryn när jag steppar mot dig kollar du upp mot skyn Drar ak fyrtio-femor mot dig som en terrorist du är säkert trettio & sitter hemma som en buddhist finslipar min text för att verbalt mörda & skända för ni är socialt störda som dom frikända! Du kan aldrig få mig bort från scenen jag är lika tight som den nyinköpta syrenen sluta med dina kris situations tecken köpte dig vid inköpspris med en check ...men HA försök checka den texterna jag läser är löjliga som ett busstreck du hör hemma på ett mentalsjukhus för du kommer komma dit efter min waaacka text *priiixxxchhh det är iaf det enda jag åstadkommer* min kuk står upp som palmer när jag ser din smul mun lika fräsh som en gul brunn, men skitsamma om jag inte får som jag vill får vi bli våldsamma som en ouppmärksamma dagmamma & känslokalla som pundare i uddevalla
*priiixxxchhh det är iaf det enda jag åstadkommer* Tänk er att någon pratar i en söndrig mikrofon och lite eco
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|