TjippY - Förödande
TjippY Förödande
Yes man, sakta sakta äter jag dig bitvis Kall och frostig som en ny istid Glider förbi alla rappare vars texter börjar åldras Lämnar rökmoln efter mig, och rullar förbi Fronda Lämnar kratrar efter mig som stoppar trafik Gäng i gränder ser mig och flyr i panik Svag fysiskt men i ord ligger min styrka Lyrics är min bibel och bra beats är min kyrka Men tyvärr är folk dumma och ytliga Så därför ser folk mina texter som skrytiga (hah!) Får inte den statusen som jag förtjänar Då mitt flyt är så mäktigt att det spränger jordens kärna En enmansarmé, en krigare utan vapen Världen är mitt mål och Enköping är basen
Det är förödande! Det är dödande Det är förstörande! Det är mördande Det är frossande, det är bränder Det är krossande, som skakar länder Mördande explosioner av flyt Djupa innebörder bakom allt skryt DET ÄR JAG! Det är förödande! Det är dödande Det är förstörande! Det är mördande Det är frossande, det är bränder Det är krossande, som skakar länder
Mördande som är vackert, likt V för Vendetta Det du försöker med kan inte mäta sig med detta Du kanske har polare, så du känner dig trygg Men är du säker på att polarna kommer täcka din rygg? Din text kan bara inte mäta sig med min Då min är som det där videobandet i The Ring Du lyssnar, du förstår när du hör den Du tystnar eftersom du kommer att se döden I form av en gestalt, makt som får dig att lämna mark Du är inte längre stark när du väl förstått allt Jag är tyngre än dig, trots att jag är benig Musiken är min väg och hiphop är min vägledning Mitt stridsvrål når från Sverige till Colorado Skapar kaos omkring mig som en fucking tornado
Det är förödande! Det är dödande Det är förstörande! Det är mördande Det är frossande, det är bränder Det är krossande, som skakar länder Mördande explosioner av flyt Djupa innebörder bakom allt skryt DET ÄR JAG! Det är förödande! Det är dödande Det är förstörande! Det är mördande Det är frossande, det är bränder Det är krossande, som skakar länder
Jag är ett automatvapen med obegränsat magasin Jag brukade inte slåss, men nu har jag blivit en krigsmaskin Tillräckligt kraftig för att agera Hiroshimabomben Om allt bara inte hade hänt för 64 år sen Jag går genom världen som en fotsoldat Glad och lugn, det är en jävla idiots moral Du varnar mig att dina homies blåser skallen av mig Som om jag bryr mig, jag sliter ju för fan ballen av dig Ställer mig vid Mekka och pissar, dissar Jesus framför kristna Samtidigt som du ser varje rim som en jävla meritlista Så varför beter jag mig som en elak greve Jag lever ju i denna värld – måste va nån jävla mening med det Om Gud talar med mig kallar jag honom för egoist Då folk tillber honom och han inte bryr sig ett piss Samtidigt står jag här och river ner l
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|