Mertala - Den ständiga pressen
somliga tänker bara kreaktivt jag har märkt att det saknas nåt i deras liv en förmåga så stor som ingen jävel använder motsatta budskap där jag självantänder det sägs att jag för det mesta skriver nördrim och att jag konkurrerar med mej själv och sen bli kallad bögig dom säger att jag ska gå hem o knulla en kossa fan mannen, jag tar hellre din morsa jag har suttit med mitt rimblock på en bänk på en gräsplätt har inte tänkt på något annat, ett halvår med hjärnsläpp har lagt ner mer tid på det här än på mina studier ändå finns det fan inget jag har gjort som duger det sägs att jag skriver texter för att försöka vara cool men jag har ett mål i livet, jag försöker att bli stor den största som världen någonsin har skådat det handlar om självförtroende och saker man har vågat jag försöker få fram att det inte alltid är så lätt speciellt när man inte får det men förtjänar all respekt Ref: Mertala kan du inte skriva saker som kan vara sociala blanda inte in världen, nej du skriver bara globala all denna press men för lite respekt Patrik, sätt dej ner med pennan direkt
vad jag vill är inte samma som det jag förtjänar respekt från er, som om jag skriver på din begäran människor funderar, människor undrar "skriver du bara, eller ska du börja sjunga" "kan du inte spela in, vad väntar du på" "jordens undergång mannen, skämta du då" "fick du hundra spänn i cash eller fick du mera" jag rappar inte än mannen, slutdiskuterat folk berättar för mej vad jag ska ändra på vad jag ska förbättra, vad jag ska tänka på sitter med pennan dygnet runt, nattliv folket diggar min grej när jag är tungt aktiv för det mesta av tiden känner jag mig pressad klagomål ständigt, såklart att jag är stressad turen är med och hjälper till för det mesta men ingenting kan stoppa mej när pennan är vässad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|