Mertala - Som förut
från djur till människa, från pojke till man från lögner och misstag till allting som blev sant en liten kille som har levt i 15 svåra år gått igenom allting, några dricker, några slår allting från besvär till ren och äkta livslust känslor blåst bort på grund av en vindpust en dans på rosor tills jag förlorade min lycka var jämt orolig för vad andra skulle tycka oroliga själar och krossade drömmar alla tankar man hade va man tvungen att gömma va optimist till vänster och pessimist till höger alla minnen man hade som man försökte komma över allting blev knas, tänkt på livets stora gåta löste den aldrig så jag började gråta men nu har allt förändrats, alla växte så det knaka vill vara som förut, vill ha allting tillbaka Ref: jag vill se.. en stärna som faller jag vill ta den i min famn önska att allting kommer tillbaka som kan göra mitt hjärta varmt det behövs för att fylla mina tomrum så inte allting blir så kallt men kommer jag att få precis som jag vill eller blir det samma sak som förut
vart jag än går, vart jag än vänder mej om finns det nånting som jag inte tycker om personen som jag blev efter alla dessa år jag blev inte nöjd men jag tar det jag får jag tror inte att ni ser min person innerst inne en liten pojke som inte skämms när tårarna rinner jag blev inte den jag trodde att jag skulle bli måste lösa problem hinner inte med mitt liv hinner inte tänka, eller fundera tiden åt besvär som jag måste spendera för den jag blev, jag förändrades en del allting som jag gör, det blir ju bara fel problemen blir fler, jag orkar inget mer kära Gud kan du läsa mitt brev försöka få värdlen tillbaka till där den va förut alla omständigheter måste få ett slut
Ref: jag vill se.. en stärna som faller jag vill ta den i min famn önska att allting kommer tillbaka som kan göra mitt hjärta varmt det behövs för att fylla mina tomrum så inte allting blir så kallt men kommer jag att få precis som jag vill eller blir det samma sak som förut x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|