Homeros - Denna Värld
Homeros - Denna Värld
Varför är det så mycket gnäll tjafs och skit, varför är vår hiphop värld sån haha, detta är bara skit, hat och dylikt fuck det, fuck it, start a mind to it, and change(it)
jag undrar och ställer frågan till dig varför alla rappare bara gnäller o jämrar sig skryter och hämmar sig själva, härma mig berätta om hur det är, i vår värld säg allt så som negativt och positivt all politik är faktist inte bara skit kommunism och kapitalism är på samma elit alltså den samma skit, rasism är skit-vit båda färgerna har sin onda sida alla snackar skit om sina bakom ryggen, ingen kan riktigt skydda sin rygg från skitsnack som kommer som huggande mygg ingen kan känna sig trygg, varför gnäller jag själv när jag börja texten i profetian om mindra gnäll så blev det så här, jag säger då vilken värld
varför hatar vi så mycket i denna värld säg mig varför hatar vi så mycket säg dig varför du ger fan i så mycket men endå tycker till i allt som du ser erkänn och håll med, säg efter mig, det är vårt fel, att denna värld går så fel
hittar på olika skäl till mindre skäl om en bättre värld kommer inte på ett sätt som är perfekt att förändra detta ställe som ger effekt och inte har en minsta lilla defekt, det är en defekt ord så starka, men kan endå inte styra det här handlingarna är så svaga, och inte dem heller hjälper vår värld felet är i vår vilje styrka att bara styra upp sakerna definitationen av sakerna, politiken och de andra makterna att se till att de sker förändring, idiotin upplever jag återigen då rappen är bara ett sätt att gnälla ur sig själv ett skämt så som betnér ser på det, ett skäl att sluta ser ner på sig själv, älska denna värld så som Di leva säger sig vara jesus sig själv och älskar denna värld ger fred till er här och vi bara ger hat tillbak, det där är vår rap haha fuck that, ska vi ha det så, gnälliga gubbar och våra ord dem knappt världen rubbar stör det inte dig, det stör mig, upprörd som en kärring återigen gnäll, återigen finner jag inget skäl
varför hatar vi så mycket i denna värld säg mig varför hatar vi så mycket säg dig varför du ger fan i så mycket men endå tycker till i allt som du ser erkänn och håll med, säg efter mig, det är vårt fel, att denna värld går så fel
(skrev den här, nyss, såg alla andras lyriks och tänkte, fan vad mycket hat och tjafs och gnäll det är på alla här, synd.. för synd, borde inte hiphop stödja, inte trycka ner i skiten, upp och försörja vår elit) p.s fuck nödrimmat, skrev från mitt hjärta och min hjärna.
"what we do echoes in eternity" "Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
|