du är mysig och vacker - det tycker jag alltid Du är mysig och jag känner dina hjärtslagMot mitt öra och somnar till dina andetagOch allt är bra, idag fick jag en bamsekramOch jag är ganska glad för jag har fått min skatt tillbaksDu är min ögonsten och aldrig så att jag behöver merFör du är den jag älskar mest i världen, hör du det?Jag kommer aldrig överge även om allting går felFör när natten faller in är du allting jag kan seJag vill ha dig här bredvid när du inte är bredvidFör du är så vacker och så fin, du är allting i mitt livDet är magiskt när vi myser under stjärnorna som lyserOch den kärleken som lever gör att hela kroppen ryserJag vill bara vara dig nära i sagornas världarSamtidigt som jag skakar av rädslaMen säg att du vill ha mig föralltidSå kommer jag att vara din föralltid, det svär jag på alltingEn dag utan dig ger en saknad som skrikerOch som jag sa vill jag alltid vara bredvid digLåt mig förklara med orden jag skriverJag tror jag älskar dig varmare än solstrålar skinerTror du på ödet? För jag tvekar på slumpenOrd som förstör mig är när du åker bort för att du är tvungenJag försöker att sansa mig, men vill bara dansa med digFör sen dagen jag fastna för dig vill jag aldrig tappa bort digDu är allting jag känner och allting därefterOch om sanningen värmer ska du få höra mina tankar från hjärtatJag kommer aldrig att släppa, även om det blir kämpigtFör älskling, min kärlek kommer aldrig vara hemligLitar du på mig, så släpp aldrig tagetOch lämna mig aldrig, då väntan är min svaghetJag vill förklara för dig hur mycket du är älskadOch allt jag någonsin behöver är dina kyssar och en penna