du är mysig och vacker - det tycker jag alltid
Du är mysig och jag känner dina hjärtslag Mot mitt öra och somnar till dina andetag Och allt är bra, idag fick jag en bamsekram Och jag är ganska glad för jag har fått min skatt tillbaks
Du är min ögonsten och aldrig så att jag behöver mer För du är den jag älskar mest i världen, hör du det? Jag kommer aldrig överge även om allting går fel För när natten faller in är du allting jag kan se
Jag vill ha dig här bredvid när du inte är bredvid För du är så vacker och så fin, du är allting i mitt liv
Det är magiskt när vi myser under stjärnorna som lyser Och den kärleken som lever gör att hela kroppen ryser
Jag vill bara vara dig nära i sagornas världar Samtidigt som jag skakar av rädsla
Men säg att du vill ha mig föralltid Så kommer jag att vara din föralltid, det svär jag på allting
En dag utan dig ger en saknad som skriker Och som jag sa vill jag alltid vara bredvid dig Låt mig förklara med orden jag skriver Jag tror jag älskar dig varmare än solstrålar skiner
Tror du på ödet? För jag tvekar på slumpen Ord som förstör mig är när du åker bort för att du är tvungen Jag försöker att sansa mig, men vill bara dansa med dig För sen dagen jag fastna för dig vill jag aldrig tappa bort dig
Du är allting jag känner och allting därefter Och om sanningen värmer ska du få höra mina tankar från hjärtat
Jag kommer aldrig att släppa, även om det blir kämpigt För älskling, min kärlek kommer aldrig vara hemlig
Litar du på mig, så släpp aldrig taget Och lämna mig aldrig, då väntan är min svaghet
Jag vill förklara för dig hur mycket du är älskad Och allt jag någonsin behöver är dina kyssar och en penna
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|