Lill-AnTezz - Ingen vet ( DEN RÄTTA HÄR, titta inte på Mikal - ingen vet )
den här låten betyder allt för mig. den kommer att spelas in. ska ändra lite på den bara nicklas saknar dig kompis, kom tillbaka/ jag hoppas du finns över mig och vakar/ tänkte berätta lite om mitt liv nu så lyssna/ hör på vad jag har att säga och ge ut tystnad/ respekten mellan mig och thai kan ingen ta ifrån/ jag kanske leker ghetto och ser ut som ett fån/ men jag har min stil och klart att jag vill vara så/ varför ska vissa hålla på bara att reta mig då/ man kan ju alltid vara vänner och hålla ihop/ hjälpa kompisar när man hör varandras rop/ jag lever för musiken och vill bli en rappare/ skiter i vad ni säger om ni vill göra det sämre/ jag behöver vara med mitt crew för att få stöd/ när jag fick den här idén så tändes min glöd/ pratar om mig själv för jag vill berätta för er/ hur jag egentligen känner, vänta det kommer mer/ Reff: x2 ingen vet hur jag egentligen är/ är bara till för en massa besvär/ jag vill inte bråka med nån nu/ bara mysa i sängen med en brud/ Vers 2 jag kan fan inte ens tänka mig att thai dör/ vänner sedan födseln, det är dig jag dör för/ ingen vet ens vad jag egentligen har gått igenom/ jag behöver fan lite hjälp, jag får väl nog be nån/ lever som jag alltid har och gör vad jag vill/ om nån jävel bråkar så säg gärna bara till/ jag vill inte bara sitta här inne hela tiden/ vill kunna ta det första klivet i det här livet/ jag har fixat en lägenhet vi gör en massa saker i/ typ som musiken, vi kommer bygga upp våra liv/ gå till erat rum och sitt lugnt och börja skriva/ försök hitta på en text, gö så du börjar trivas/ jag älskar mitt liv och jag älskar mig själv/ ska iallafall festa som fan nästa jävla helg/ nu har jag äntligen sagt vad jag känner/ säger bara ; jag älskar er mina bästa vänner/
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|