homie - Spring Jobro Sitter på toppen kollar ner på er från min tronInnan jag sätter igång mayn ja kickar en introduktionEn reflektion över vem jag ehomie A.K.A H-A-M-I-DVill du fly hajt fly homie Dina grabbar e inte vi, vi e inte niDet går si o så så och si, min attityd skit i All kritik mitt liv e inte dittInte din min musik bara min så försvinnNi dränks, hängs, dras ner dränksBensin stänks yepp hus sprängs de undrar varför vi plundrar runda efter rundaVarför vi öppnar våra munnarKepsar på sne gangsta walk bree kanske e lide skummaSläpper loss våra hundar vi e inte dumma visserligen ungaUnga dumma ungdomar? naj mayn vi bara flummarJagar flickor rensar fickor plockar fittorLikt soldater vi droppar rader som granaterNi e ingenting, Vi e Kings, ser bara hoes runtomkringNästa gång ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRING JobroAight, vänta nu softa var var det vi vaDu springer för ditt liv utan att veta var du skaInget känns längre bra, vill bara vi ska låta daj vaTar det vi tar tar det du har så nu kan du draLär dej till nästa gång, nästa rond man tänk omKom inte nästa gång nån säger komLiksom starta inte krig om du inte vill ut stridÖppna aldrig munnen vid fel tidO bestämmer jag tid o plats plats o tid kom inte ditSå tänk daj för inna du snackar för mycket skitSug min kuk den som sa jag tar inte beef till streetman han snacka skit finns inget mer street än beefDet vill säga om man e man o kan ta det man mot manDu ska få se på fan HAH Öga för öga tand för tand 36 år gammal säger lugnt o sansat inga svordomarhar inget val än o använda det mot horungarJagar flickor rensar fickor plockar fittorLikt soldater vi droppar rader som granaterNi e ingenting, Vi e Kings, ser bara hoes runtomkringNästa ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRINGhahahahahaha du kunde vatt min fuckin fassa FATTAR DU?hahaha Shit
Sitter på toppen kollar ner på er från min tronInnan jag sätter igång mayn ja kickar en introduktionEn reflektion över vem jag ehomie A.K.A H-A-M-I-DVill du fly hajt fly homie Dina grabbar e inte vi, vi e inte niDet går si o så så och si, min attityd skit i All kritik mitt liv e inte dittInte din min musik bara min så försvinnNi dränks, hängs, dras ner dränksBensin stänks yepp hus sprängs de undrar varför vi plundrar runda efter rundaVarför vi öppnar våra munnarKepsar på sne gangsta walk bree kanske e lide skummaSläpper loss våra hundar vi e inte dumma visserligen ungaUnga dumma ungdomar? naj mayn vi bara flummar
Jagar flickor rensar fickor plockar fittor
Likt soldater vi droppar rader som granater
Ni e ingenting, Vi e Kings, ser bara hoes runtomkring
Nästa gång ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRING JobroAight, vänta nu softa var var det vi vaDu springer för ditt liv utan att veta var du skaInget känns längre bra, vill bara vi ska låta daj vaTar det vi tar tar det du har så nu kan du draLär dej till nästa gång, nästa rond man tänk omKom inte nästa gång nån säger komLiksom starta inte krig om du inte vill ut stridÖppna aldrig munnen vid fel tidO bestämmer jag tid o plats plats o tid kom inte ditSå tänk daj för inna du snackar för mycket skitSug min kuk den som sa jag tar inte beef till streetman han snacka skit finns inget mer street än beefDet vill säga om man e man o kan ta det man mot manDu ska få se på fan HAH Öga för öga tand för tand 36 år gammal säger lugnt o sansat inga svordomarhar inget val än o använda det mot horungarJagar flickor rensar fickor plockar fittor
Nästa ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRINGhahahahahaha du kunde vatt min fuckin fassa FATTAR DU?hahaha Shit