homie - Spring Jobro
Sitter på toppen kollar ner på er från min tron Innan jag sätter igång mayn ja kickar en introduktion En reflektion över vem jag e homie A.K.A H-A-M-I-D Vill du fly hajt fly homie Dina grabbar e inte vi, vi e inte ni Det går si o så så och si, min attityd skit i All kritik mitt liv e inte ditt Inte din min musik bara min så försvinn Ni dränks, hängs, dras ner dränks Bensin stänks yepp hus sprängs de undrar varför vi plundrar runda efter runda Varför vi öppnar våra munnar Kepsar på sne gangsta walk bree kanske e lide skumma Släpper loss våra hundar vi e inte dumma visserligen unga Unga dumma ungdomar? naj mayn vi bara flummar Jagar flickor rensar fickor plockar fittor
Likt soldater vi droppar rader som granater Ni e ingenting, Vi e Kings, ser bara hoes runtomkring Nästa gång ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRING Jobro
Aight, vänta nu softa var var det vi va Du springer för ditt liv utan att veta var du ska Inget känns längre bra, vill bara vi ska låta daj va Tar det vi tar tar det du har så nu kan du dra Lär dej till nästa gång, nästa rond man tänk om Kom inte nästa gång nån säger kom Liksom starta inte krig om du inte vill ut strid Öppna aldrig munnen vid fel tid O bestämmer jag tid o plats plats o tid kom inte dit Så tänk daj för inna du snackar för mycket skit Sug min kuk den som sa jag tar inte beef till street man han snacka skit finns inget mer street än beef Det vill säga om man e man o kan ta det man mot man Du ska få se på fan HAH Öga för öga tand för tand 36 år gammal säger lugnt o sansat inga svordomar har inget val än o använda det mot horungar
Jagar flickor rensar fickor plockar fittor Likt soldater vi droppar rader som granater Ni e ingenting, Vi e Kings, ser bara hoes runtomkring Nästa ni ser oss Bye-bye homie in the House Bad News SPRING
hahahahahaha du kunde vatt min fuckin fassa FATTAR DU? hahaha Shit
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
|