Hedde - Starkare Jag måste bli starkare för att kunna rappa coolt -jag vill bli ihågkommen men vill inte klassas stor -jag är den bästa rapparen som bor i tyresö -det finns inga andra här som faktiskt flyter skönt -jag är okänd i i stockholm och även i USA -men ändå blir jag bjuden på festerna på stureplan -om jag var hypad skulle jag kickat med Ken Ring -jag är inte känslig så jag nöjer mig med en hälsning - Alla som hört mig säger att jag är sveriges bästa -du är keffast sluta käfta ska vi battla du ska häftas -Lägg micken på hyllad för du kommer inte bli dyrkad -för ärligt talat grabben .... ingen vill lyssna -håll käften medans jag droppar mina rader -min tunga kallas även för "Stockholm Massakern" -efter min vers så kommer du att falla ihop -victoria tycker iallfall att jag är allmänt cool -Droppa gärna kommentar! Blir förhoppningsvis en vers på en låt.
oj jävlar vad jobbigt det blev, kan langa den sorterad, fan... den var inte så när jag klickade på "Skicka"... Har det något med Microsoft Word att göra?Jag måste bli starkare för att kunna rappa coolt -jag vill bli ihågkommen men vill inte klassas stor -jag är den bästa rapparen som bor i tyresö -det finns inga andra här som faktiskt flyter skönt -jag är okänd i i stockholm och även i USA -men ändå blir jag bjuden på festerna på stureplan -om jag var hypad skulle jag kickat med Ken Ring -jag är inte känslig så jag nöjer mig med en hälsning -
Alla som hört mig säger att jag är sveriges bästa -du är keffast sluta käfta ska vi battla du ska häftas -Lägg micken på hyllad för du kommer inte bli dyrkad -för ärligt talat grabben .... ingen vill lyssna -håll käften medans jag droppar mina rader -min tunga kallas även för "Stockholm Massakern" -efter min vers så kommer du att falla ihop -victoria tycker iallfall att jag är allmänt cool -
TackTack! :)meer :)
Alla som hört mig säger att jag är sveriges bästa -du är keffast sluta käfta ska vi battla du ska häftas -häftas? ... vart ska "du" häftas? ... alltså nejtror inte på den där sveriges bästa raden heller ... dock är det den enda som inte kändes krystadeller, den blev krystad i sammanhanget men ja du fattar vad jag menaraja, träna sammanhang utav bara helvete.. skriv iallafall lite relevantare sakerinte halvt om halvt byta topic och skriva helt osammanhängande saker mitt upp i alltihopadet är som att köra en depp-text och sen mitt upp i alltihopa bah: "jag ska knulla din mamma".. det funkar bara inte eller hur?säger det här för att du ska bli bättre hedde.. keep it upPeace
många som hört mig säger att jag är sveriges bästa -du är keffast sluta käfta ska vi battla du ska häftas -Lägg micken på hyllad för du kommer inte bli dyrkad -sluta med musiken grabben .... ingen vill lyssna -håll käften medans jag droppar mina rader -min tunga kallas även för "Stockholm Massakern" -den har dödat, den har dött, men är nu tillbaka igen -akta dig för jag har en jävligt fin skada till dig -Vad tror du om ändringarna?