teN, Seban % diZZySWE - Dem riktiga vinnarna i Raw Lyrics!
teN, freestylar sin text!
Ch1ll, din text var väldigt kass! -"Jag skrev den jättesnabbt!" Skämtar han? Du borde skippat fler rader än en enterknapp Så vart slutar du i tävlingen? Troligen sist för jag tar kol på dig som om du vore en grill Stackars Raw Lyrics, NI gick miste om MIG Nu får ni sitta där själv och fippla en text Medan jag kan sticka hem och pippa min tjej Plocka fram rizzla och blaze och fnissa åt dig Så FUCK YOU! Bjäär kommer åka ut, -när hans rader blir så långa att de inte når ett slut Heja MVH - Resten kan kvitta! Du är den enda som inte borde känna sig dissad
Seban
allt är förutbestämt KL12 vet redan vem som kammar hem skiten för om man heter fegon så vinner man på gamla meriter... domare, jag klipper er tråd genom tävlingen med häcksaxen för det enda zteve-o kan är om gamla volvobilar och hästkrafter nu sitter bjäär och afro_p och dissar men ingen idé att skriva det eftersom domarna & klockan redan besämt vilka som går vidare jag vet de redan, jag kan hela tävlingen vad som än händer o när jag ställer domarna mot väggen börjar dem andas som darth vader och kammel dina kompispoints från GAIA har börjat gått överstyr även fast er whoaromans är svår hålla i sär som två kurdiska ögonbryn
diZZySWE
Nej fan heller, du kan bara fara åt helvete jävla kuktävling! nu ska jag bara vara med på saker jag alltid vinner, till exempel kukmätning Att Fegon gick vidare är något jag inte förstår, som grekiska jag röstar på att jag tar Fegons plats och han blir fetdiskad Fan för att tävla, det är ungefär lika givande som en kleptoman fast mina rader var i och för sig snabbt skrivna, som en hetsroman Ska sluta klaga nu, ni får ha så roligt och skriva så gott ni kan men när tävlingen är slut så ska jag fan ha beef med han som vann
Glöm inte att kommentera!
http://www.herrbitter.blogg.se/
|