Jag Ba' Slackar (eh fuck it)
_______________________________ Audio kmr inom kort förhoppningsvis | Peace. | ___________________________________| jag meckar upp en jag chillar på'ren jag tänker vad jag gjort genom åren inte ett jävla skit, inget slit, ingetting ändå sitter jag med spliffen och beundrar mitt bling mina låtar och mina texter mitt rum fyllt med olagliga växter inte konstigt att jag slackat som liten och aldrig gjorde läxor för plånboken bara växer och växer för jag har det bra nu, pengar rullar in spliffen rullas med perfektion vid sidan av glaset med gin jag tar'e lungt, ingen tid för stress inget lid, känner ingen jävla press jag sitter här i mitt hem En pratstund i dimman med spliffen, min sanna vän tänker lite på hur de skulle va med en bandmedlem skulle det då bli lättare att bli känd? jag är i ett för oklart sinnestillstånd känns bättre för tillfället att köra solo en rond ..eller två, ajja vi får se hur pass bra det kmr att gå så nästan gång ni ser mig ensam bör ni förstå jag slackar tänder spliffen och tackar även om jag ser polarna som packar jag ba' slackar jag ba' slackar eh, fuck it jag slackar
jag slackar klart man fackar ur alla drar, vem kommer kommentera mina låtar nu? jag ba' slackar ja ba' slackar eh fuck it jag slackar
nästan alla är borta men jag menar inte borta som i död dom är utomlands och jobbar för sitt leverbröd det är nice för dom, dom lever livet försöker se det positivt, men det känns bara så jävla överdrivet för jag har inte så mycket att klaga på men det känns endå ganska tomt så... jag vänder mig åter igen till the one & only, spliffen, min sanna vän där har vi en klart godkänd bandmedlem spliffen och jag borde kanske ändra mitt artistnamn till "oh spliff oooooh jaaaaa" fy fan va roligt det skulle va vem vet, orkar jag så kommer det kanske ske någon dag
jag slackar tänder spliffen och tackar även om jag ser polarna som packar jag ba' slackar jag ba' slackar eh, fuck it jag slackar ¨ jag slackar klart man fackar ur alla drar, vem kommer kommentera mina låtar nu? jag ba' slackar ja ba' slackar eh fuck it jag slackar
fy faaaan, har rökt så mycket nu att jag blivit solbränd från glöden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|