Kvall - Nymuckad
Öhm okej en ful text jag började på för rätt länge sen. Avslutade den idag och tycker den blev sådär. Vet att man inte borde lägga upp om man inte är helt nöjd men känner att jag inte pallar bära på den längre, vill bli av me den. Här är den iaf:
han har nyligen muckat, efter att ha suttit inne länge nog hoppas få lämna trassliga bitar och gå lös även inombords tidigare kämpat i skit, men vill nu förändra varje bit utan förhoppningar så vill han ändå bättra på sitt liv han vill skaffa sig ett jobb, slutet med det gamla men inte många räcker fram handen för den utan armar ingen ger nya chanser till den som stått emot lagen som nu intetivt försöker men inte förstått sig på saker han har bara sett den mörka sidan och försökt klättra i mörkret så fort han går mot ljusa tider blir han bländad vid dörren helt stämplad vid tröskeln men hoppet släpper ut trösten och håller hjärtat öppet för han kan inte vänta sig nått större han bär runt på gömda tankar när han försöker visa sig ute och tar emots av öppna armar av det intensiva suget.. efter berusningsmedel, eller att få supa ner sig ett sista steg i en tur med repet kanske är en slutlig seger?
Hehehehe kommentar? :)
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|