NegativPositiv - usch det sved
här e en liten text som oxå finns i mp3 format på audio forumet.. läs å komentera eller oxå chekka in inspelningen.Den e inte helt klar, ska skriva klart o spela in raesten när jag har lite mer tid ;)...peace
Jag skryter om mig själv ja,kharma är en diva// som är skillad på att skriva som om du vill battla om de slyna så kom// jag har inget emot dumma-barn// jag äter er som efterrätt som skumbanan// & vadå lugna bars,det ska vara tyngd på skiten// först ska man hitta flowet å sen det tyngsta beatet//(ya) oj då,nu blev det lite up och ner//(va) beatet kommer först & sen usch det sved// Jag har tappat kontrollen så jag förbannar er med synd// å jag våldtar er med texter, ni blir mördade som anna lindh// jag stannar till & väntar tills mina lungor är luftfyllda// andas in & blåser bort mitt motstånd med en Tung vindkraft// stort skillad,jag flyter över beatet som rinnandevatten// å antastar dina öron,se mig som den skilladeblatten// vinna den fighten,vilket jag utför om ett ögonblick// för mina rader tjocknar & min rapp blir klassad övervikt//
Tack O HEJ!!!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
|