Pundare Jag kan inte skriva texter så jag vet inte varför jag försökerdet är både lättare och svårare nu när jag varken krökar eller rökertvingad till en hälsosammar livstil som nykter alkoholistoch livet rullar på utan att bli trist, men visst,jag längtar tillbaka till destruktivare mönstertavlor som hänger på sne och trasiga fönsterdet är vackert och sorgligt med kaotiska vanorspåren är sicksack över spikraka banorkommer ni ihåg när vi inte såg dimman för dimmanJag minns året, jag minns dagen och jag minns timmansammanbrottet var ungefär en kilometer från härmen jag tror knappast att jag ska delge er i all missärså jag tror jag stannar här, jag tror jag stannar här.Mitt sammanbrott är ett minne blåtttvå timmar senare är vädret fortfarande gråttslutet känns längre bort än minnet av börjankommer ni ihåg örnen som inte kunde flyga? Örjan?Hur som hälst, ner kommer jag inte.jag är fast i en dimma.Det är inte så att jag drunknar, jag flytermen jag kan inte simma.Ringde min mamma förut och grät i luren.packar väskorna, bryter mig ut ur buren.Imorgon är jag åter i min mammas trygga famnSå jag antar att vi ses någonstans runt göteborgs hamn!Det skulle vara kul och se vad folk tycker och tänker.. Vad är bra, vad är dåligt?