Lost Coast feat. Evangle - Ge aldrig upp
Ge aldrig upp, för du kan klara allt Du kan göra vad som helst Även om världen kan tänkas kall Bara du tror på dig själv
Alla väljer sina vägar, alla börjar från början I våra liv tar vi våra egna kliv av förundran Ingen kan bestämma vad vi ska göra Så, låt fan inte din dröm förstöras De kan få dig att gå i en ständig motström De kan skada dig, men kan aldrig ta din dröm Oavsett vad de säger; du kan klara allt Du kommer lyckas och deras liv kommer att likna frittfall Du kommer att utklassa dem, när du är där till slut Då kan du visa vilka vingar som bär dig nu Ingen kan bestämma hur du vill spendera din tid Ingen kan bestämma hur du ska leva ditt liv Så ge aldrig upp, min vän, för du kan klara det Så om de hånar dig, bara förklara det!
Ge aldrig upp, för du kan klara allt Du kan göra vad som helst Även om världen kan tänkas kall Bara du tror på dig själv
Jag vet att det kan vara svårt, att stå fast vid sin sak När andra bara tvivlar och gör att man inte mår bra Men kompis, ingen dröm är omöjlig att nå Olyckan i livet har fått mig att förstå Man kan klara allt, bara du aldrig ger dig Även om alla tvivlar, eller om ingen ser dig Du kan klara allt, du måste bara tro att du kan Allt är möjligt bara du ger dig fan På att du kan klara allt, för mannen, det är sant Oavsett vad de säger, du är bäst, du är briljant Det jag försöker säga borde vara sunt förnuft Låt ingen stoppa dig, ge aldrig upp
Visst, de kan få ditt självförtroende att sjunka De kan få det att kännas som om inte ett piss funkar Ingen tror på dig, du torkar första rutan ren Dina drömmar är lika hopplösa som en groda utan ben Men… tro mig, du kan göra det, mannen Om du kämpar är dina drömmar inte längre bort än grannen Du kan möta en massa skit och motgångar Du kan göra en massa piss som du senare ångrar Men vik aldrig av från drömmen, vig aldrig av från vägen Oavsett vad folk tycker och säger, mannen du äger
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|