inte en dag går utan att jag tänker på dig Inte en enda dag har gått förbi mig utan saknadUtan tankar om våra dagar, knappt jag kan förklaraJag har försökt och försökt att berätta för digMen blir så svag varje gång jag kommer närma igenOch trots att jag försöker att hålla mig starkOch förneka dig så är du den som håller mig varmFör våran kärlek var så stor, något du aldrig förstodNågonting jag aldrig visade när du gav mig ditt ordJag kan dricka mig bort till en plats utan digMen i verkligheten är det dig jag behöver mestDet gör så ont att mina drömmar slutar i tårarFör det enda jag kan drömma om är allting du har lovatJag får leva med att jag gjorde dig besvikenOch det är sår som inte kommer läka med tidenJag kände tårar idag igen när jag såg på en bildDet var du och jag, vi kysstes och låg i en filt Jag tänker tillbaka, men det gör bara ontMen gör minst lika ont att försöka stå emotOm du bara kunde se mot mitt håll, hur jag mårFör utan dig i mitt liv så har allting blivit svårtOm du bara kunde lyssna på vad jag har att sägaHöra på orden som tynger ner mitt hjärtaDet kommer alltid vara du när jag tänker kärlekKommer alltid vara dig jag gråter en stund förDet är bara du som kan göra min själ blindDet är bara du som ser hur min dröm dörDet spelar ingen roll hur många dagar som gårFör att sanningen är att jag saknar oss tvåBilderna dödar mig och minnen förstör migOch ibland undrar jag om jag någonsin dög för digDet är sorgligt att min största dröm är att krama digFör det känns som igår du aldrig ville förlora mig