16 dissrader!
Hade lite tråkigt, så jag drog ihop några rader.
Här kommer en diss med blandade referenser, ta åt dig om du vill Oavsett om du tar åt dig eller inte knullar jag din tjej igen, som refill Om du tog illa upp, ring Dr Phil, för jag skiter i dig som ungar i blöjor Och precis som en professionell rivningsfirma är det jag som röjer! När hela ditt kvarter är röjt så ställer jag mig och pissar på ruinen av ditt hus Sen blir jag nostalgisk och oldschool, när jag släcker ditt sista ljus med en sinkadus Nu har jag dödat en av er nollor, bara att säga till om du också vill ha dödshjälp Hela whoa är som ett stort fält med döda blommor, men jag har faktiskt högst stjälk Tar en till när jag ändå är i farten, jag dissar folk som inte finns på riktigt Vad det har att göra med saken, jag har aldrig fattat varför det är så viktigt? Herrejävlar vilken konstig syn på sex du har lyckats generera Inte ens en fast anställning som pizzabud kan få dig att leverera Jag gled visst från ämnet som var sex, men nu ska jag berätta Vad du än säger så vet alla att faktan jag drar upp är den rätta Du såg mig ha trekant med två brudar och skrek "Oj, så konstigt sex!"
Men du blev tyst när jag förklarade att du inte funnits utan din farsas Oidipuskomplex
(Tillägg: Fråga om det är något, men "blöjor" uttalas som "blöjer" i min värld. Resten får det frågas om)
I tego arcana dei!
fett störig att läsa...
//Crooked//
Nej, men asså, det är lite svårt att förebygga konstruktiv kritik när det ser ut som det gör. Det är absolut inte något fel på ditt ordföråd, men texten i helhet blir jobbig att läsa, känns som att skiten ligger lite huller om buller. försök göra dina rader kortare. PEACE!
//Crooked//
Crooked P19 Tack då! Lite mer utförligt i alla fall. Kan hålla med om att det är lite krångligt att läsa, men det kanske är värt det?
I tego arcana dei!
Herrejävlar vilken konstig syn på sex du har lyckats generera Inte ens en fast anställning som pizzabud kan få dig att leverera bästa du la. Du har lagt bättre dizzy :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den tråden dog snabbt, (UPP)
I tego arcana dei!
UPPÅT =/
I tego arcana dei!
du har rätt sköna rim en del rätt kreativa punches och så, men a dina rader är liiiite långa :). Den med oidipuskomplex var tung, ingen man vill möta i en battle hah :). Bra jobbat, tror du kan nog bättre men det är bra, keep working~!
TCM P17 Jag älskar dig för att du fattade oidipuskomplex <3!
Fyfan, sitter och slipar på rader som den (letade efter ett bra rim, hyfsat nöjd med det jag fick fram), och sen får jag inget cred alls =/ Tur att du förstår mig i alla fall ;)
Lägger till att jag är en "punchline-människa", jag har lite svårt att få till sammanhang bara så där. Och jag ska slipa ner mina rader, jag har svårt att få till längden ibland =/...
Personligen tycker jag att
flowet (bästa
poängen är nog "oidipuskomplex"-raden) är bäst i:
"När hela ditt kvarter är röjt så ställer jag mig och pissar på ruinen av ditt hus Sen blir jag nostalgisk och oldschool, när jag släcker ditt sista ljus med en sinkadus" Blev nog mest nöjd för att "sista ljus - sinkadus" inte var ett frivilligt rim ;) Bara tillfällighet att jag skrev "sista ljus" där.
I tego arcana dei!
jag fattra ingenting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jo en del av dina rim var lite mer intelligenta än man tror att en del kan förstå^^ när man kollar på vanliga diss lyricism texter förväntar man sig inte att ngn ska dra till med såna punchlines! Punchlines kan vara så jävla bra om dem är kreativa, för många lägger played out och okreativa punches så man vänjer sig vid det ;/. Därför man älskar lyssna på typ Big L och Celph Titled, vet fan aldrig vad som kommer :D<3
TCM P17 Texten är ju lite anpassad (försökte ju få fram ett sammanhang), så vissa rader skäms jag riktigt jävla mycket över =/. Det är trevligt att du förstår punchlines i alla fall :)
sharingan P15 Nej, du får googla lite :)
I tego arcana dei!
Du sitter säkert med någon ordlista och hittar ord som ingen förstår och skriver skittexter med de orden sen. Du framstår inte smart för det, du framstår bara fjantig.
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
fleshbuck P11 Här kunde jag säga "P11 har talat", men jag ska vara utförlig.
Nej, jag sitter inte med en ordlista jag är
allmänbildad , alternativt
vällärd . För mig så är det bara ett ord som är lite krångligt (som kan tolkas som krångligt), och det är "Oidipuskomplex". Du borde ha lärt dig det i skolan, eller så kommer du lära dig det (om du verkligen är P11 så har du antagligen inte hunnit dit riktigt ännu).
Att du inte förstår orden i min text får dig inte att framstå som smart, det får dig att framstå som fjantig.
I tego arcana dei!
WOOOEE WHOUUAh clit clit splitt
<br><br> <br>
Som knarkarn sa du kan bättre. Jag ska vara ärligt, jag kollade upp vad oidipuskomplex var hehe, sen fattade jag den raden =D Men vadå då, dom säger ju att man lär sej nya saker varje dag. F.ö. var det skönaste raden ;)När hela ditt kvarter är röjt så ställer jag mig och pissar på ruinen av ditt hus Sen blir jag nostalgisk och oldschool, när jag släcker ditt sista ljus med en sinkadus - Också cool! ;) (skönt flow som du säger)
Ch1ll P16 Tack Ch1ll! Jag känner nivån sänkas när jag försöker få sammanhang, jag borde acceptera att jag inte kan det =/ Jaja, tack!
I tego arcana dei!
Nja asså jag tyckte den va lite rörig att läsa. Prova att typ skriva såhär: ------------------------------------------- ------------------------------------------- ------------------------------------------- ------------------------------------------- Å släng rimmen sist så blir det mer lättläst å inte lika jobbigt Annars tyckte jag texten va okej=) Rimmen är sköna=)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller