Black Rebell feat. TjippY - Du känner inte mig
DU KÄNNER INTE MIG – så, sluta snacka DU KÄNNER INTE MIG – så, bara backa DU KÄNNER INTE MIG – så, sluta tracka DU KÄNNER INTE MIG – Så SHUT THE FUCK UP
Jag är en ängel med djävulshorn istället för gloria Detta mina damer och blattar, är Hernans historia Hernans song, Hernans sound, Hernans liv Yalla, lyssna noga, annars blir jag explosiv Jag brukade det skit, men den tiden är över nu Jag har allt självförtroende som jag behöver nu Klagar du över stilen, ursprunget, orden Frissan, kläderna, då blir detta fan din sista dag på jorden Det hörs en smäll och du tänker ”Shit, va hände?” Jo, du fick storstryk av Black Rebell, svenne! Jag är inte ”den mobbade” Hernan när jag väl blir pissed Vad är det man brukar säga? Skrattar bäst som skrattar sist Du tror du vet allt om mig om du bara ser ytan Men om du letar vidare i djupet ser du att jag har skäl att skryta
DU KÄNNER INTE MIG – så, sluta snacka DU KÄNNER INTE MIG – så, bara backa DU KÄNNER INTE MIG – så, sluta tracka DU KÄNNER INTE MIG – Så SHUT THE FUCK UP
Mitt självförtroende har bara växt över åren Lost Coast är med mig och dom förstår en Men allt de andra ser är bara det yttersta skalet Jag brukade inte käfta tillbaks för att jag inte ville höra svaret Nu är det annorlunda, nu har det förändrats helt Du tittar snabbt på mina ögon; titta igen och du märker att något är fel Hatet tar över en, yao, det lever i en som en parasit Man förändras tillslut efter att ha tagit så mycket skit Ingen förstår helt hur det känns, när man är hatad av en hel värld Till slut finns där ingen ”tönt” att ha ihjäl Tjippan och jag förstår varandra på grund av det vi gått igenom Det finns många minnen i våra ögon, problemet är väl att se dom Ingen fattar vilket hat, vilka smärtor som vi känt Det svåraste att smälta, yao, är att detta faktiskt hänt
Missunderstood – det beskriver mig bäst av allt Ibland undrar man fan hur världen kan va så kall Ibland kan fan sanningen vara brutal Då och då är livet självt en jävla kannibal När man går igenom sånt här är man den ensammaste personen i världen Man vet att ingen kan hjälpa en på den här meningslösa färden Därför är vänner viktigare än allt annat De kan hjälpa en ur depressionen när allting tycks stanna Jag brukar inte öppna mig själv på det här viset Men jag måste få sagt att jag är det levande beviset På en kille som har haft det svårt Men som inte vill berätta allt för folk som inte förstår Hey, min vän, det här är inte bara gnäll och jämmer För det har varit så att jag nått en punkt där jag inte kan må sämre Men j
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|