Lyricist
2008-02-13 21:48
Fegon - Ditt leende
Inga rader i världen kan skapa mer glädje än leende ögon, skrattande kinder och ett ruffsigt hår som nästan dansar i vinden Ingen gnista i världen kan tända min låga mer än flickan, i fråga med den gnistrande själen som sprider en kärlek, som kvider av närhet När hon lämnar sitt liv för att sova breve' bara för att jag är så bra på att få henne le Du smeker mitt liv när jag stryker ditt hår du ler med ett flin när du ryter ifrån Du vill ha mig där, du vill ha mig kvar men du har bus i sinnet som av ett barn. Vi tar dag för dag, försöker slippa tårar, men kan bli vad vi vill om vi skulle vilja våga. Det är så himla svårt att inte såra. Men jag vill inte gå, det låter så fel, för jag vill vara kvar när jag kan få dig att leHon ser vad jag tänker Hon ser vad jag känner Hon ger mig ett leende Och leendet säger mig mera om henne. Det låter så dumt att du får mig att undra om jag vågar drömma om.. oj, sorry! .. gråter du gumman? Förlåt att jag blundar! Det är bara det att jag inte vill se dig gråta för det smärtar att se dig försöka le med tårar. Jag vet att vi bara lever för stunden och jag vill inte att du ska se mig som dum, men trots det som Är så har vi inga många stunder kvar och jag vill att du ska minnas allt som underbart. Så, du får gärna gråta när du sover i famnen men lova mig att du lämnar dina tårar mot axeln. Hon sover så vackert, blundar och småler, och mumlar i sömnen likt hundar som drömmer. Jag tror inte att drömmar kan gå fel. Hon verkar må bra, hon ler så nyktert, eller mer som trygghet och håret är så vackert. när det faller över nacken och ner mot ryggen. Gud vad jag trivs med att ha henne i famnen och kunde inte tro att - Leva för stunden någonsin kunde kännas som att leva föralltid. Imorgon vill jag krama dig innan du drar dig hem, och få en bekräftelse om att du är glad med mig. Trots att allting är spegelvänt och inte riktigt regelrätt, så vore det ändå mer än rätt om vi ses igen.För inga rader i världen kan skapa mer glädje. och jag kan lova dig det att jag kan få dig att le. -------------------------------------------------------------------------- (Medvetna perspektivsskiftningar)
töntigt o kefft palla sno texter från nas o översätta på svenska
När man är nykär & känner att livet leker är dehär texterna med dig verkligen underbara! Synd nog är jag icke i just det stadiet, men jag känner igen det så starkt när du beskriver det klockrent! Du är en bra lyricist & vet säkerligen vad du går för, har dock bara ett par få invändningar... Ibland kan det kännas som att vissa saker upprepar sig, och du kanske skulle kunna göra om lite och korta ner den 1-2 stycken. Eller helt enkelt variera "språket" lite. Kunde dock inte låta bli att läsa hela faktiskt. Vissa delar är väldigt bra!Gud vad jag trivs med att ha henne i famnen och kunde inte tro att - Leva för stunden någonsin kunde kännas som att leva föralltid. Och du är nog tamefan den enda som lyckas få orden "Du smeker mitt liv" att passa in i en mening. Haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du smeker mitt liv när jag stryker ditt hår du ler med ett flin när du ryter ifrån Du vill ha mig där, du vill ha mig kvar men du har bus i sinnet som av ett barn. -Damn i dajmen bra bajsfegon!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Superbra .. ! gillar allting! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Mike_Mc vilken låt med nas är det?,,, annars så tyckte jag den var feet :)
Fegon gör det igen! Fan,dina texter har ett sätt att beröra som få här på whoa kan! Trots sin enkelhet formar det bilder och tar en tillbaka till de känslor vi alla haft. Är nyligen dumpad och en sån här text tar en tillbak till hur det brukade vara, När man var som lyckligast med varann,lågan fortfarande brann som mest..Så, du får gärna gråta när du sover i famnen men lova mig att du lämnar dina tårar mot axeln. - Som 2 älskade gör!Gud vad jag trivs med att ha henne i famnen och kunde inte tro att - Leva för stunden någonsin kunde kännas som att leva föralltid. - Kan inte annat än älska den raden, finns ingen mer äkta känsla!!
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
Lyricist
2008-02-15 01:55
Lyricist
2008-02-16 11:08
chill
"hela dan varje dag"
Lyricist
2008-02-17 04:47
Imorgon vill jag krama dig innan du drar dig hem, och få en bekräftelse om att du är glad med mig. Trots att allting är spegelvänt och inte riktigt regelrätt, så vore det ändå mer än rätt om vi ses igen.För inga rader i världen kan skapa mer glädje. och jag kan lova dig det att jag kan få dig att le. alltså det där, första två raderna spec i det stycker, fyfan. hela texten är ju skitbra och jag hoppas du känner dig glad!
Som sötast när jag ser dina brister.
Har du översatt Nas?:S
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Lyricist
2008-02-19 03:43
Nej absolut inte. Lyssnar knappt på hiphop överhuvudtaget. Skulle dock gärna vilja se vilken låt det nu är som jag har "översatt".
bög text. jävla toffel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FAGON :D
Grymt. Max sa det! Men men.. Fegon du är grym, tror inte du översatt eller ngt! Keep it up! Peace
Lackar ur!
haha låt han toffla hur mycket han vill, det är bra att skriva av sig då och då, kan säga att detta är riktigt riktigt grymt ! fanns flera rader jag fastna för =)
Lyricist
2008-02-23 05:50
fegon liksom... weeerd öp!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Lyricist
2008-02-26 13:52