Kimpaan - första texten tjoooförsta gången jag skriver något, så det skulle vara kul med kommentarer =)Första gången vi sågs va den underbaraste dagen i mitt liv//bara att höra din röst gjorde mig glad//och dina ögon fick mig att le//jag mins denna dagen som om den vore igår//dagen kanske inte var helt perfekt//men det räckte att vara i din närhet//Jag önskar att jag kunde läsa dina tankar//så jag lättare skulle kunna förstå//men nu är det som det är//Jag vill ha dig//och när jag tänker på dig ger du mig ett lyckorus//Jag vill hålla om dig//och göra allting bra//Du är det underbaraste som har hänt mig//jag vill veta mer om dig//och vill veta vad du vill//Även fast om du inte vill ha mig//så har du gett mig hopp om att det finns kärlek//efter den korta stunden jag var med dig//den oförglömliga dagen//då jag önska att jag tog din hand//och höll den emot min //där vi satt i mörkret//det kanske skulle blivit bättre så//men nu är de som det är//jag önskar att jag kunde tagit tillbaka denna dagen//och att ja inte va lika blyg som jag var//jag hoppas att du förstår mig/snälla hjälp mig//du är min räddning idag//
Vart är rimmen?