TjippY feat. Falken - Fresta mig inte
OBSERVERA: Allt som är skrivet i CAPS LOCK är Falkens, resten kör jag. Det är Capsat för att Falken helt enkelt skriker (han är en hårdrockare). Tänk er alltså ett väldigt aggressivt beat till denna låt.
Fresta mig inte
Lämna mig ifred… Låt mig va… Jag varnar dig…
AAAAAAAAAAAH!
Snart sprängs det likt eld vid krut SÅ TESTA MIG INTE! Flera års smärta är på väg ut SÅ FRESTA MIG INTE!
En kille med min smärta i bröstet är inget bagatell Han kan gå vilket håll som helst Oerhört blyg och snäll eller kriminell Jag är ingen brottsling, men jag har fått gott och väl Har fått nog, det måste få ett slut Ingen brottsling men inte heller snut Har fått nog, snart hörs dödens tjut Nu har jag fått nog, flera års smärta är på väg ut (AAAAAAAAAAAAAH!) Trackad för min stil, trackad för utseendet Trackad för att vara instabil, trackad för det aldrig närvarande leendet Trackad för min hobby, trackad för sättet att snacka Trackad för att vara jobbig, alltid ständigt trackad Alltid utanför, för att jag är jag Tack vare det har min lycka i livet varit minimal Men nu har jag fått nog, dags att ge tillbaks Hat och hämndbegär kan kombineras som samma sak (AAAAAAAAAAAAAH!)
Snart sprängs det likt eld vid krut SÅ TESTA MIG INTE! Flera års smärta är på väg ut SÅ FRESTA MIG INTE!
Aggressivitet är nytt för mig, har aldrig gjort nåt olagligt Men ge fan i att testa mitt tålamod för då kan ditt liv bli obehagligt Och trots att våld för mig inte är vardagligt Kommer jag vid impulsiviteten att vara helt stadig Blodet rusar i huvet, de knutna nävarna skakar Knyter knytnävarna så hårt att de knakar Det kokar inom mig likt tusen galna drakar Du kommer inte tracka mig för detta eftersom du inte vaknar! (AAAAAAAAAAAAAH!) Kalla mig för idiot, kalla mig för psykopat Jag tar inte emot hot, jag är inte desperat Hela jag skakar, jag exploderar snart Inte av en mental sjukdom, bara sjukt hat Visst, tracka mig för stilen, tracka mig för mitt sätt Men tönten är nu krigsmaskinen som blir skitsur lätt Blir nästan som en kannibal, äter dig på grillspätt Både fysiskt och mentalt, lugnet är inställt (AAAAAAAAAAAAAH!)
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|