Maxen glider in, som McDonaldskunder
jag gör det cleant som tvättstugan, och jag är fett stukad för jag går ju på allting... som om jag vore lättlurad Ni borde kolla in kungen, för jag är fly som en boll i luften och ni vet att jag alltid glider in, som McDonalds-kunder och slår nu alla keffa rappare.. med hockeyklubbor för ni rappar på micken, men hör hemma på shoppingrundor speciellt du, ja du, JUST DU! du är en jävla gay så det blir en riktig jävla show när du blir assraped backstage varför din morsa födde dig är något som jag inte förstår för hon har ju redan en fitta? varför skulle hon vilja ha två pshh.. på micken är vi högljudda och cool som snögubbar och får din bitch att gråta när hon blir rövknullad med ölburkar hon är ett äckligt luder som du som suger min kuk och stönar jag utövar mitt sprut på hennes bröst när jag är ute varje lördag Du kan väl försöka battla den bästa på denna jord.. Men det är ingen idé... som ett citat eller en spekulation
väldigt osammanhängade & bögigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|