Epic - Två Svarta Vingar
Mina vingar täcker ryggen av en ilsken demonSom tuggar upp dig sakta och skriker ut ett vrålSpottar ut din Mic efter snacket om att battlaKänner dig i magsäcken, slakten är ett faktaVackra fucking ord när jag lägger ner ett budskapJag lämnar alla rappare med käften fyld av kuksmakEpic i en mjukstart, Jag skiter i det mestaSom åka bort till Thailand och smuggla i en väskaMen över till det nästa, Till alla ni som spottarKickar för publiken där hälften bara slocknarOch inte för att snacka men knappast någon hemlisJag spottar över tanken av att nånsin bli en kändisMen lyssna vad händish, vem av alla kunde nudda?Hugga över kroppar , korsa gränsen av en skugga?För jävla många gånger har Jag tvivlat på världenMen ändå lika envis och krigar med själenMin chans är greppa svärden, rensa allt det svåra
Tänk mig som ett monster med känsla för det hårdaHal jävla galning som frontar utan varningKommer som en blandning utav Djävulen och Stalin
Har även kallats andlig när städer blir en spökstadHåller mina krafter, platsar världen i ett nötskalOch lever du som människor kommer du bli såradMen vem väljer vägen av att leva som en vålnad?Lyssna, Titta, Hör - Ni läser rader som vid skoldagsJag skiner över miccar som en kamera på mordplats
booom--chici-whuuuuuaaaa
jo kanske det.. men han kanske är en rapper, bara en sån som skriver texter, vem vet? :)
kicka vem som vill det är bara en text, moooore