meh, vet du kommer få praise för denna text, men in yo face misogeny(palla stava har inte sovit) har aldrig riktigt varit mitt sätt att dansa. Texten tilltalade mig inte direkt och efter ett tag kändes den lite av tjatig och seg att gå igenom. Lack of paragraphs hjälpte inte direkt till. Du får dock plus för kunskapen av homonymer eller hur man ska säga typ hittin/women, ser jag som "kreativt rimmande" eller ngt. Så det får du plus för, annars så vet jag inte... Inte min stil helt enkelt antar jag. Men som sagt, du får praise för alla dina andra såna här texter så antar jag pissar i motvind atm(ska inte säga att denna stil inte går att göra bra. Gosh jag ser Big L som bästa MC/Rappare genom tiderna och han hade ju massa "I'm known to hit skinz and get inz and commit sinz with sick frenz"/"Im a money getter, also a honey hitter, you think you nice as me? ha ha youz a funny nigga" osv så visst detta kan göras bra men ska göras med glimten i ögat eller vad man ska säga. Fuck gillar t.o.m Necro men aja detta tilltalade mig inte). Grötig text, det jag ville säga var att detta föll mig inte direkt i smaken men förväntar mig att vara ensam om det. Keep fighting~