Dirty_flowetry - Ryktet går att ryktet springer
Det räcker med att man skriver en text så får man kommentaren; Whattafakk?! Dirty, du måste driva med mig!!!!!!!!!!!!!! Vafan, det här var det sämsta jag läst, har du en aning om vad "lägga det frächt" betyder, din äckliga fag?!?!?!?!?!?!?!?!?! Jag menar, innehållet är kasst, rimmen suger ... flowet är wack, ptja... INGET DUGER!!!1 Och värst av allt, du saknar den röda tråden så Dirty, ett tips... ÖVA PÅ DET!!!!! Och jag hade säkert svarat; Yo bitch, ärligt talat... Du är jävligt skadad! Min skit är the shit, så kom inte här och hata! Mannen, du har så fel! Och när du kommer till "... Du saknar den röda tråden!" - jag vet...... ........ MEN JAG HAR EN JÄVLIGT KORT STUBIN! Men sant, jag kanske aldrig kommer droppa nå' bomber för jag är mer den där killen.......... som spelar baseball med maddafakkin' molotov cocktails Och bjuder din flickvän på middag, och det är jävligt sant att när notan kommer så är Dirty borta fast as fuck.... Men yo, jag ska ändå fortsätta skriva så håll utkik efter nästa text din horiga diva... Konstruktiv kritik @ whoa.nu! Kände att jag måste droppa nåt, så jag skrev ihop lite om diskutionerna man kan se här i trådarna ibland, haha. Ja, hata eller älska...
Haha kul text och sant delvis :PMannen, du har så fel! Och när du kommer till "... Du saknar den röda tråden!" - jag vet...... ........ MEN JAG HAR EN JÄVLIGT KORT STUBIN! haha :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Mannen, du har så fel! Och när du kommer till "... Du saknar den röda tråden!" - jag vet...... ........ MEN JAG HAR EN JÄVLIGT KORT STUBIN! Men sant, jag kanske aldrig kommer droppa nå' bomber för jag är mer den där killen.......... som spelar baseball med maddafakkin' molotov cocktails Och bjuder din flickvän på middag, och det är jävligt sant att när notan kommer så är Dirty borta fast as fuck.... - HAHAHAHAHAAHAHAHA! Fyyyyyyyyyfan... Tvärfett ! Lite flummigt här och där, men fortfarande riktigt kul. Pz!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
hahahaha Whattafakk?! :P det va fett :D keep it up nigguh peace !
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Fan va bra! Längtade efter något med dig, du skriver ledigt, med attityd, en fin röd tråd och det är skitsnyggt blandat med humor. Great job!
Hahaha lite Dirty F humor fanns det allt, även fast det inte var det bästa du skrivit. Men sant, jag kanske aldrig kommer droppa nå' bomber för jag är mer den där killen.......... som spelar baseball med maddafakkin' molotov cocktails - Hahah, det fick mig att skratta, nice shiet. Yo bitch, ärligt talat... Du är jävligt skadad! Min skit är the shit, så kom inte här och hata! Mannen, du har så fel! Och när du kommer till "... Du saknar den röda tråden!" - jag vet...... ........ MEN JAG HAR EN JÄVLIGT KORT STUBIN! - En skön Dirty style, tyckte de var nice, jag log smått, haha.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
skitgrymt fan.. jävligt fucking bra jobbat!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
underhållande ...bra jobbat
---------Reklamplats---------
Helt okej man, sorry för korta posten men är svintrött.. Återkommer nog..
be the change
varför är det alltid jag som inte gillar det du skriver? Jag tyckte det här var helt osammanhängande och det kanske var meningen,men jag gillade det inte alls. Blev bara irriterad över att allt bara var fladdrigt.
www.susei.blogg.se
Producent
2008-01-18 09:20
Tyckte du höll tråden bra i den här. Stubinraden flöt ihop bra med bombraden efter också. Inte det bästa du skrivit men helt klart bättre än det mesta här. Och så är den sann också :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jävligt bra tema, och snyggt utfört, gillar dina svengelska rim också!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Dirty Ibland rimmar du,ibland inte. det finns inget riktigt innehåll,bara du som svarar på kritik. Det har bara inget sammanhang och är inte speciellt roligt att läsa. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva men säg såhär då: det finns ingen substans,det är som att lyssna på en bimbo som pratar om sin nya kille.
www.susei.blogg.se
Tack så mkt allihopa! Kul att se att ni diggar det mesta, yo! Triandafilo, Respekterar din åsikt. Att du inte tycker det är kul kan bero på att du inte har den humorn som texten ger, haha eller nåt. Ska försöka skriva nåt som tilltalar även dig nästa gång!
Lyricist
2008-01-20 08:04
Egentligen så är ju texten inte alls välskriven eller så. Men den har ett stort underhållningsvärde. Orginellt. Jag gillade.
haha fan mannnen..så skönt..det bästa är redan utdraget..men jag gillade det..du har skön stil när du skriver..fortstätt såhär:)
http://www.myspace.com/noodlestyle
Tack så mkt, yo! Kul att höra! UPP!
haha faan va äkta, nice shiit
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Jag tycker den var lustig
Bitvis rolig. :) Ursäkta min korta respons, har lite brottomt... *mip!-mip!-vrooOOooOom*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dirty Jag har nog den sortens humor när den presenteras bra vilket jag inte tycker att du lyckats med. Och du har lagt upp texter jag gillat.
www.susei.blogg.se
Triandafilo, okej! jag respekterar som sagt din åsikt! Kul att du försöker hjälpa mig fan! Kolla gärna in nya texter jag skriver! Ska försöka få till nåt superbra, men hey... jag är bara jag fan (:
Kul att du tycker att en del är kul också, klockan12! :D
Sista uppen! Sen får den dööööö, dööööööö som fan!