Daavd - Tog en tankestund
satt mig ner och jag tog en tankestund fundera på varför det är svårt o varför det känns tungt men jag har hittat en hint som jag vill följa vägen ut även utan dig, men tänk efter kära du
hur skulle livet sett ut, om vi aldrig börjat prata jag vet hur mitt skulle varit, i en avgrund, det hade rasa haha, nu fick jag ett minne som strimmar runt i huvet när du såg mig på LK men våga inte hälsa, du vet
hade du kommit fram, jag lovar, du hade fått en fet kyss för du är så jävla vacker att det går inte att hålla sig i styr men, mitt liv är fucked up nu önskar det fanns ett sätt att ändra hur du tänker typ
jag vet, "jag älskar dig", men det är inte samma sätt som vi tänker på okey jag tänker inte riktigt så, jag heller, men det är nära inpå ge mig en chans, låt mig förklara, öga mot öga ställer mig på knä, tar din hand o pulsen pumpar
äh, fuck this, varför skriver jag meningslösa texter Hur mycket jag än skriver kommer hon aldrig att se hälften så jag ändrar min stil, ändrar mitt sätt och syn på tillvaron så jag kan glömma henne, men ändå, fan, fett chill var hon
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|