oh oh - mh av j3nz.
fckin' biatches...!
jag håller ölen hårt i min hand greppar greppet ordentligt, för det är lätt att den slipper ur hand ibland som vårt förhållande, vet inte vart problemen börja men nu dränker jag mig själv i alkohol för att sörja ditt luder, varför bedrog du mig? vad har jag någonsin gjort mot dig? tyckte du jag aldrig var i din närhet? jag fanns alltid vid din sida & gav dig kärlek och nu pissar du på mig som om jag inte betydde ett skit tror du jag döljer mina känslor med flit? nej fan ditt smutsiga fnask när du var otrogen förvann mina känslor ner pladask klagar på att jag har haschat inte mitt fel att vi har krashat vad fan tror du? så som du bedrog mig? inte konstigt att jag slog dig? mitt vredesutbrott har jag sen länge tillbaka fått killen du knulla runt med är nu långt bort han strula till det och har sonat för sitt brott och vänta bara , snart är det din tur...
jag vet att jag en gång trodde du var den rätta men när du nu är borta kan mitt hjärta äntligen lätta tider full av lögn, är nu ett minne blott nu är det bara frid o fröjd.. för gott
jag slog sönder porslinet du fick på din student när du skriker skit på mig så är det lätt hänt man tappar greppet, det kan bli så ibland inte som när du greppar snubbens kuk hårt i din hand inte konstigt att du har förlorat en och annan tand! ...Du som var så snäll och fin så fort jag vände ryggen hoppa du i sängen med nåt svin mitt enda förhållande där jag var trogen funka inte så hädan efter kmr jag satsa på att vara otrogen för bicthes comes, bitches goes antar att det är därför vi kallar er hoes fan, kärlek kan svida men utan dig så slipper jag lida och nu har jag bara nya vyer vida din jävla bitch, du vet var dörren är...bara ut som du kanske fattar så är DU och jag... SLUT!
jag vet att jag en gång trodde du var den rätta men när du nu är borta kan mitt hjärta äntligen lätta tider full av lögn, är nu ett minne blott nu är det bara frid o fröjd.. för gott
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|