Djävulen - love you
kommer aldrig glömma dig du är tjejen jag vill ha tänker på dig varje natt tänker på dig varje dag förut ville jag du skulle dra men vill det inte nu och jag kommer älska dig till livslågan brinner ut sitter ensam här vid bordet och skriver med pennen om denna vackra tjej och att det svider i hjärtat för jag vill ju berätta. men jag tror du inte hör min kärlek till dig lever men jag vill nu att den dör om jag drog till en ö var det dig jag tog med mig för jag klarar inte någon dag utan att få se dig förut ville jag ej ha dig men du ville ha mig nu har du en annan men nu så vill jag ha dig änglar finns i himlen men du finns på jorden vill titta dig i ögonen och säga dem tre orden är på kärlekshav men snart sjunker jag till botten vet att du var kär i mig men du tappa orken ville ha mig som pojkvän, ville ha min kärlek men jag ville ha dig som vän och inte mer mina känslor växte för dig men det tog tid vill att kärleken dör . den ska vila i frid för jag vill hellre det än vara olycligt kär nu dör kärleken sakta och lämnar denna värld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|