Marcuzz- Kärlek föder smärta (Vart riktig nöjd med texten)
vers 1 Har du någongång kännt att kärleken har varit falsk och att du förlorat det som du mest av allt har värdesatt Som i sin tur har gjort det svårt att fortsätta frammåt för en sån förlust gav dig tankar som, hur du behandlat folk Då behöver du inte känna dig ensam, för jag har kännt den känslan den känslan att man blivit lämnad av den man älskat Jag ser livet som en bok, med olika kapitel jag är just nu inne i en svår period om den onda cirkeln Och det går runt och runt i den finner inget slut där jag kan sätta punkten men envis som jag är, så är jag fullt bestämd att lämna denna hemska cirkel, det är så jag känner härinne mitt hjärta brinner, men lågan är vek så om jag misslyckas, kom ihåg att jag stred ...kom ihåg det. vers2 Allt jag har nu är mina tankar och mina ord så jag samlar mitt mod, för att handla klokt när ja skriver ner dom känslor jag har inombords för att efter det här känna mig som en ny person och vara fri från all skit, som ett avdammat bord men är endå samma man i samma skor som igår men jag vandrar fram mycket klokare en igår för ja har lärt mig att hat föder hat o kärlek föder smärta nån lämnas ensam med ett döende hjärta jag har slutat att älska, har slutat me de mesta men jag kommer aldrig att sluta och tänka på hur allt kunde bli såhär fel när allt jag gjorde var att ge henne all min kärlek antar, att du bara lekte med mina känslor men är det verkligen en lek, när det nästan tar död på mäniskor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|