Marcuzz - skiljda vägar
Du och jag jag trodde vi var tvillingsjälar trodde på vad du sa men det sluta med att vi gick skiljda vägar Att du aldrig skulle lämna mig, det var det du sa att du alltid skulle älska mig, och va med mig varenda dag jag brukar kolla på ljuvliga kort, på dej och mej då minns jag våra stunder ihop, när du var min tjej vill återgå dit, genomgår en svår tid känns som varje dag spelas på repeat och det är skit, om jag ska va ärlig det är besvärligt, att det är dig jag är kär i För det är uppenbart, att du inte känner likadant vill inte att du och jag bara ska ha en vanlig vänskap vill mer en så, kan inte leva med tanken på att du är med nån annan, så jag fäller en tår och en tår leder till tusentals för min kära, du är ljuset i mina dar men du kommer nog klara dig fint synd bara, att inte jag fick vara en del av ditt liv Du och jag jag trodde vi var tvillingsjälar trodde på vad du sa men det sluta med att vi gick skiljda vägar // Marcus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|