Mvh, Trixan, Ten - We dont give a fuck som borderline
Trixan: Det här e Trixan och Asfaltsbarn som kickar session, Stå mot oss, you have to-back (tobak) som cigaretter. Vi e vältränade, inga tjockisar, Du vågar inte ens gå förbi oss utan du går runt som en hockeysarg. Du kommer med texter som shi lönar sej, vi mördar dej, O du vinglar fram, som skitstörande bilförare. Mannen jag kan döda dej med bara käften, För jag förnedrar dej så du blir så rädd att du sväljer adamsäpplet. Och möter du Trixan och Asfaltsbarn, Går ditt namn upp i rök som svart afghan. O det sista jag vill säga är stick o brinn fitta, nu, För du är meningslös precis som nikotinfria snus.
Ten: Jag dödar med texter - Fuck knytnävar!/ Mina texter står för säkerhet på hög nivå som flygvärdar Du försöker spela tuff och för att bli mer macho Dricker du en folköl och blir nästan full som PET-flaskor Vill du slåss? Du måste fan skojja med mig Det blir battle med nävar mot en skottsäker väst Fjortisjävel! Du är den som alltid somnar fullast och ljuger om hur mkt du druckit och hur många du knullat Ingen tror på något för folk kommer alltid veta bättre än att du knullade 5 pers.. men inte kommer ihåg något från hela kvällen? Och jag är bäst enbart genom att vara jag för mina texter har mer innehåll än skalmans skal
Mvh: Vi kommer med buller o bong och det är skunk i vår kopp Men det är inte bara munchies som gör mig hungrig på nått Så att jag torskar i battle är fan obetänkligt Lämnar rappare nerspydda i fosterställning Du kan kalla mig rå, men jag är helt stekt Han som gör Heimlich bara för att skada revben För Mvh är perfekt, inte bara ett elakt alibi Inte en miss, men fröken över era dagisrim Ni går på scenen med kallsvett sedan spelar ni gangsters Då sätter jag fingret i luften och sedan i halsen Man ska kämpa för det man tror på, vi är ateister Jag vill se en röd ledare, så jag slaktar statsministern
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|