Loobis - Den underbara (Förändringar)
En liten text jag skrev. Refrängen finns redan i beatet jag ska använda. :) vill ha lite komentarer. Om du tycker att nått är fel eller måste ändras så ange gärna raden och formulera om den så det passar texten.
text 1
1.Sitter här igen med huvudet fylld av tankar// 2.I kroppen så flöder blodet och har hjärtat som bankar// 3.Personen som finns där inne är helt värdefull// 4.Hon är underbart söt och jag är glad för hennes skull// 5.Jag kan simma, men i hennes ögon drunkar jag// 6.Så fort jag tänker på dig så blir det en lyckad dag// 7.Jag vill inte mista dig för du är speciell// 8.För du finns där varje dag och varje kväll// 9.Allt går mycket bättre och jag mår jävligt bra// 10.Julklappen jag önskar mig är det enda jag vill ha// 11.I den finns du och du ler mot mig// 12.Den högtsa önskan jag vill ha är ju att få dig// 13.Den dan det blir så blir vi aldrig ledsna// 14.För jag ska behandla dig som min egna prinsessa// 15.En prinsessa som är värd allting i denna värld// 16.Jiddrar nån med dig så drar jag fram mitt svärd// 17.Som i en film där jag räddar dig som en prins// 18.Dödar allt det onda och så att det goda bara finns//
text 2
1.Nog med babbel nu är ditt det namn vi ska förklara// 2.Du som betyder så mycket för mig heter ju Sara// 3.Tänker på ditt namn med dina vackra bokstäver// 4.När jag kliver upp på scenen med micen och uppträder// 5.Låtar som jag har skrivit med vilja och skäl// 6.Skrivit när jag har uppstått flera gräl// 7.Dina bokstäver är inristat i mitt hjärta// 8.Gör varken ont och känner ingen smärta// 9.Det är som om vi är gjorda för att bli ett par// 10.Du är så speciell och är det enda jag har kvar// 11.Sara Rydvall är kvinnan i mitt liv// 12.Är så förlamad av kärlek att jag har tagit mitt sista kliv// 13.Står helt still och kollar i dina ögon djupt// 14.Att du kan vara så vacker det är ju helt sjukt// 15.Att se dig gör mig både varm och glad// 16.Då blir det en speciell men en underbar dag// 17.Kom ihåg det att du är min speciella tjej// 18.Sara Mathilda Rydvall, jag älskar dig!//
Det var för mig idag. Pz out // loobis <3
Graffiti can't be stopped!
|