Neobica - Har lekstuga
Känner du vibben från min vers, känner du vidden av min vers Vibben spränger trumhinnor Vidden spräcker bullfittor
Mina rockiga bars knockar dig snart Och du flyger i luften som superman och somalier vid bombattentat Riggade för dubbel effekt vid ett topplesskalas Fuck rösträtt och börsen, jag har vill få klockan betald Så jag säljer din syster som städhjälp för att krossa mandat! För jag vill värna om skattepengar Så jag sponsrar en kiropraktor och vips hör jag din nacke knäckas General Snus är den ende som jag saluterar Resten bara fuck off! till mitt mittenfinger amputeras Julen är här och jag gratulerar Du får 651 brödbitar och en darfurresa! Lycka till i afrika och kom ihåg, solstrålar är skadliga Och du klarar dig på ditt flyt för vatten är obefintligt och flodvågor ovanliga Ni skallar tangentbord i frustration Medan min text är mirakulös, skriver ut cancerbot med hundra ord Digga skiten tills ni knäcker nackkotor Annars lämnas din hora med flertalet slemmiga trosor Vill ni käfta så förvandlar jag ögon till vattenspridare Sparkar på dig med kraften av englands landslag och du gråter som argentinare Formaterar om datanördars face Och knyter knutar på gansterrapparens.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|