Den Rätta Vägen
Sha alla! Det är min tredje text jag skriver. Ingen aning om jag gör rätt eller nåt, eftersom det här med hiphop är nytt för mig. Men skriv vad ni tycker!
Texten; sitter här och tänker på saker som har varit/ helt plötsligt bli allting som vanligt/ hat till kärlek, kärlek till hat kan inte fatta/ jag måste släppa allt som har varit/ hitta den väg som leder till det rätta/ vill finna den rätta kärleken och dela allt och lite till med/ saknar det, vill ha det, ska få det, jag ger inte upp hoppet/ jag ska kämpa mig upp till toppen och inte tappa hoppet/
reff: tänker tillbaka på tiden då jag saknar/ tårar rinner och minnen försvinner/ tiden rinner och jag försvinner/
alla som jag älskar ni förblir en i livet/ tack för allt, vänner ni är allt/ har valt en ny väg jag ska gå och hoppas inte den leder tillbaka/ kämpar för allt nu och jag ska hitta den rätta vägen/ tänker inte fastna i botten igen, vindarna ska vända/ allt kommer vända till det rätta för hoppet står på topp/ känner mig starkare än någonsinn jag vet att jag klarar det här/ allt kommer årdna sig och bli bra igen, tro mig/
reff: tänker tillbaka på tiden då jag saknar/ tårar rinner och minnen försvinner/ tiden rinner och jag försvinner/
// Puss, Mia (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|