70 bars om ThugHoe (tjejrappare) Jag och Marielle (ThugHoe) satt och snackade på msn, så börja vi battla sen så vart hon trött och orkade inte mer så sa jag att jag bara skulle skriva om nånting, så ni behöver inte säga att de är dålig storytelling, dåliga rim och en massa stavfel osv för de vet jag att de säkert är för de var de första som kom upp i huvet.min lilla gumman borde inte du sova?du borde ligga så skönt i din dovaordet dova är från ronja rövardottermen sak samma sov nu eller jag rövar bort dighem till min säng så du får ligga breve mignej jag förstog väl de, de vill du inte, så sov!Men är du fortfarande vaken?Nu ska du lägga dig annars får du den i bakeniofs, så blir kuken slak när jag tänker på den där tjocka bakennej jag bara skojja nu klär du av dig naken 10sug min kuk sprut i mus, sen kan du dra hemnej jag bara skojja du vet min humor, sämstnärå närå närå men hur som helstdu får sova hos mig hur mycke du villdu kan få pengar i smycken o shitför jag vill ju bara att du ska må brapå utsidan är du alltid glad såklartmen hemma då, sitter du då och gråter?kanske skär dig i armen och lyssnar på såkelnejdå de tror jag int du gör 20komtill mig jag lovar jag hörpå vad du säger jag lovar tro inte att du störför jag lovar, jag har alltid tid för digjag vill att du ska ha en kille så att du inte får för digatt vi killar är skit så att du går och blir gaynej de är inte de jag villjaag vill att du ska vara min bitchmen med finare ord vill jag ha dig som vänjag är kansk inte så bra, vän, nej jag vet jag e sämstmen hur som hlst, jag finns här om du vill prata 30jag lovar vi killar är inte skit, bli inte flataneeeej, jag skojja klart du inte blir homomen åter igen kom till mig om du behöver skor okanske mat, vatten eller brödja visst kanske jag e bögmen jag är dne ända du kan prata med för katten den e dödnejdå jag skojjade igen, nu måste jag sluta skojjaför de är kansk dags att somnasläcka ögonen och bara komma 40ända tills fillingarna är fullaav sperma, jag vill fortsätta drömmaom hur jag sticker ner handen och pullar digoch om hur du tar fram min kuk och runkar denOch kansk jag är så underbart snällså jag knullar dig hårt mot en bänkeller kansk tillomed i en duschiaf så vill jag att du tar den i din munoch suger ut all vätska i min pungefter de har jag ändå mer kraft kvar 50vi går till säng och skapar flera barnjag trycker långsamt in den i fittanmen marielle, oj tittade kryper ut en unge ur fittanhalvägs ute så början han slickapå klittan som om de vore en pizzaman kan väl undra vem han fått de ifrånde måste varit mig för jag e far till min sondär ser du, jag är n riktigt mandär ser du jag knullar visst i takt 60nehe, du s
torvalla!