Black Smith Mountain VS Seban
Black Smith Mountain
Jag statlar, jag rappar, jag fuckar dig totalt/ gör som din morsa när hon skulle födda barn/ Och vem var barnet, jo Seban himself/ Måste han rappa för han låter bara kefft/ Förut så var jag med i gruppen Iskaal/ Men nu kör jag solo och alla vet vem som vann/ jo för det var han som är den som är den/ som lägger allt perfekt och hans namn är BSM/ så ska du battla mot mig, så måste du ta för dig/ för alla vet ju ändå att BSM äger dig/ vet du att BSM står för Black Smith Mountain/ jag kickar allt så fett så du blir knullad av tanten/ Ja, men hur går det för dig lilla lilla Seban/ har tanten tagit dig så hårt att du fått slut på din sperma/
Ref. 2x
Så vem är då Seban? inte fan vet jag/ jag dissar bara han för han blir väl så gla'/ när någon vill dissa han, så jävla hårt/ är han så van att han vill ha det bakifrån/
Seban
Du är lika tråkig som ditt namn och lika ful som charader Black Smith Mountain - shit du är whigga och har döpt dig efter din mage// du säger att du inte blir rädd så jag ordnar en träff o du ska dit jag hotar dig och du går upp på högvarv som en tvättmaskin
du är ofta med i den lokala tidningen i din stad inget positivt ska jag berätta va tidningschefen sa "du får va med i en del vi kallar Hitta fem fel" vi kommer visa ditt ansikte men felen kan lätt bli fler
Först till 7!
http://www.herrbitter.blogg.se/
|