App & Ray - 32 raders anti-snook session
Ray: Ni är inte rappare ni är popartister Ni skulle suga även om ni coppa rimmen Visa er på gatan och jag smockar till er Viftar snuten batong säger ni "STOPPA IN DEN!!" Mina rader av hat går ut till Kihlens Snook Och att svara på detta vore inte klokt För när jag är klar fattas flera liter blod Och Sverige fattas ena Mister Cool När jag är klar kommer ni ångra eran skiva Jag är så mordisk att erat fan behöver livvakt Bästa battle MC visst, kanske på Island Den titeln är fan hets mot folkgrupp som "**** ****" Ser ni mig på er show bör ni ordna en flyktplan Om ni suger av Petter så får ni låna ett flygplan Så flyg hem och göm er under sängen i Hägersten Där ni säkert vet att ni är i säkerhet... App: Oförmögna och överskattade som förmögna överklassare låtar för pöbeln av döva stackare som inte fattar, för höga hattar dödar rappare "De är så inne i tiden" sägs det på gator Visst, så inne att kihlen inte ens äger en dator och det är dagens sanning, dagens handling blir att nedteckna ett verbalt slag mot allting som ni står för, allt ni två gör får mig att hoppas att ni två dör jävla posers, våldet får tala kalla mitt stålrör ett språkrör många av oss hatar er, har tanken aldrig slagit er har aldrig fått en smäll, det är banken som har skadat er hata er fort, älska er aldrig sånna som er tar fram det sämsta ur allting
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|