larV - 06.00-text :)
En liten text jag skrev igår natt eller i morse när jag inte kunde sova :) älska den eller hata den, välj fast ni kanske hatar en liten del eller bara älskar en liten del. Oavsett vad så lägg gärna en kommentar så man kan få utveckla sig. Jag älskar att skriva, vare sig det är texter eller nyhetsartiklar så jag har inga amibition att bli nya Petter, Eminem, Queff, Pandang, you name it :D
------------------------------------------------------------------------- jag vill sätta en punkt för livet när man slutat försöka, allt har varit givet kompis en sak ska du veta backa ej bakåt utan in i högen och smeta feta höger krokar för allt som tagits ifrån dig och ge igen för det liv som borde ha getts till dig och inte mig Klart jag vet att man inte kan få allt ta hela livet med en nypa salt man kan inte begära att behandlas mer än luft biter man sig inte i läppen då, så kan man få det tufft både bland vänner och familjen för vem vet ifall jag bär på tårar och sorg? När ändå ingen får komma innanför min borg mitt stora fäste som av många kallas tjuvnäste som tar en till fånga allt jag menar är att jag vill sätta en punkt för mitt liv
// Jag sätter punkt för livet jag kommer till en fas där allt finns skrivet och det hela känslomässiga spelet som vi alla spelar för att få reda på felet felet som vi alla bär inom oss som ingen vet om tills den dagen då vi bryter loss endast för sakens skull när vi har funnit vårat fel men vad gör det när man till slut faller omkull eftersom vi alla måste köra vårat eget race vi kan inte följa en person livet ut bara för att ge den något att minnas för vad ska vi minnas om vi själva inte får finnas? det jag menar är att jag till slut vill sätta en punkt för allt
// P-P-P-p-p-punkt! jag sätter en punkt rätt ner där jag står alla ska ha rätten att veta hur de mår P-P-P-p-p-punkt! jag vill sätta en punkt för oss som inte ännu funnit oss själva vi ska få platsen att skälva!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|