App presenterar; Nattsession
du kan se mig balla ur som en cool klocka för skiten ni släpper rubriceras som komocka jag har tröttnat på att alla ska vara så grälsjuka och har lärt mig att stå upp för mig själv, som dina näsdukar slukar din själ, skälet är att du stjäl, SLUTA! Här kommer ett gäng ord om sexmoves på ditt exs sängbord vildkatten, naken, galen av smaken på staken kuken i strupen och slaget på kranen (igenkänd av erfarna som elvan och draken) som låter blodet bli tillsatsen till satsen Mina ordval ger blodsmak och är erkända som mordvapen så varje bokmal och horbarn blir upphängda i skortkragen Leta efter orsak och motdrag, försök förgäves hitta motvapen jag var redan storslagen i skolsalen, inte konstigt att ni snor rader Tankeverksamheten är rivstart, ilfart, ett konstant frislag mitt stildrag ett konstant livtag på allting gripbart Min stil är en obscen dossier och ett bidrag till en brinnande moské blandat med hånflin, lådvin, bågfil er stil är småglin, vårtsvin, DÅLIG! skillnaden mellan geni och dåre är hårfin ...som frisörsalonger skillnaden mellan mig och er är portvin ...mot likörtamponger...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|