Djävulen - dö din jävel
jag har mer farliga sidor än en schitsofren motherfucker jag gasar som hitler o kör över dig så kalla mig rallyharry din tjej e gratis o har lika många priser som dramafilmer på skräckfilmsgala du kommer aldrig nånstans som en man med en arm som har tennisskada knullar din brud o bränner gummi som på racingbanan hon var ett risigt ligg och made in japan du har inga lakan som en hemlös men ingen tycker synd om dig men jag har mer lakan än ett lyxhotell ända gången du använder skallan är när jag ger dig dansk skalle såklart dina rader är playedout när du hitta dom på pantbanken man måste hjälpa dig på draven för du e han som aldrig fattar galoppen ditt könsorgan liknar en ostbåge efter du blev sparkad på snoppen jag är hellre stor o rund som grammofonskiver än en fjortis som e cool o dum o dricker alkohålcider jag hoppar på dig sen kan du utväcklas för din stil är bull som tjurfäktare jag råkade bara tappa brallorna o få kuken i din brud så ehhh ursäkta mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|