Colläääääben Mitchy och Afropappa Yo
Innan jag kliver in på stället är du ap-glad/ men när jag väl kliver in blir du sågad rakt av/ så spring, spring när du hör att jag är på väg/ och jag måste alltid visa hur jag rör mig såhär/ men....... det är ju något jag föddes med/ sitter, skriver på natten, börjar bli trötter här/ det stoppar inte mig för de är som jag tagit tjack/ du spelar G .... "aldrig en laglig natt"/ grattis du har redan förstört din framtid/ så polisen dem tar in dig på förhör samtidigt/ som jag står och små flinar i bakrunden/ klar med dig och kastad i avgrunden/
dags för lite skryt i julatider/ så borsta bort era fula miner/ mitchy och afro bombar stället som insatsstyrkan/ du börjar prata oförståligt som finska kyrkan/ så stäng din mun/ och vräng din pung ut och in och upp och ner/ NEJ,gör om igen du har gjort nåt fel/ så många ess i skjortärmen att jag har XL i tröjstorlek/ medans du viker lätt som pappersflygplanstillverkare/ snabbt ge hit nåt stärkande PERKELE!!!!/ innan du blir nitade som punkare/ din ensamma bullrunkare/ du och din mamma blir dumpade/ av eran gemensamma partner/ så ställ in er romantiska charter/ resa till Kreta/ men ni har iallafall varandra som Jerre och Mofeta/
YO liten nattsession änna kommentera dårå...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|