Djävulen - hej på dej jävel
håll käften fitta du ligger otakt men jag är ju motsat och sysslar med boom bap ordbajs det kickar jag dagen lång din flickvän hon är ju här och slickar min falukorv rund som en basketboll det är ju hela din kropp din horiga slyna gillar att smeka min snopp jag har fått napp har din brud på fiskekroken jag är rapparen med världens bästa rimmetoder idioter . är hela ditt gäng ni smeker ju varandras snoppar och kelar i säng du sysslar med gruptryck, ja manligt gruppsex medans jag och din tjejs väninnor har knullfest jag står och spottar precis som en kuk om jag var ful som du skulle jag aldri visa mig ute du är urdålig som en trasig klocka sluta rappaa forsätt lek med din babriedocka
reff
hej på dej, du blir sliten itu du har en skruvlös så du får spiken i huvet. hej på dej du är liten och ful hälsar med en näve och hej på dej din jävel
vers 2 din tjej blir våldtagen i bollhavet jag knullar på henne tills jag får snoppskader är smått galen ,den lata soffligaren som kallar sig för djävulen och är en proffsrimmare du är äcklig som bajsporrsajter medans jag är rapparen som vinner kamsportsfajter tajt som arslet, och gör alltid bra låtar kaxa mot mig och få skallen avsågad jagar brudar och bröstpippar med kuken beefa med mig o du får köttyxan i huvet ikväll ska jag knulla har dejt med playboytjej tänder eld på magnus uggla tills han liknar macy gray du är väldigt gay . som bakslickat hår du kan inte gå långt, ger dig avklippta tår jag rimmar svårt som ingen annan kan jag slår ihjäl dig och skyller på dampanfall
den här ska spelas in , så äre nån som har nått beat som du tror passar så hör av dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|