Djävulen - 40 rader orbajs
jag är djävulen han som slår dig med träklubben och han sm knullar på din flicka i städskrubben jiddra din särunge ..du får smaka gevär har ett lasergevär ifrån sagornas värld din hatade fag. bara stäng din mun du är jättetuff knullar brudar på 50 + jag och din tjej brukar träffas i sänghalmen sen lämnas hon ensam med sperma på stämbanden hon smakar lemsaften och slickar sig runt munnen tar dicken in i munnen och fingrar mig på pungen på rimmen är jag kungen. så våga inte battla du kan inte gå långt, för jag sågar dig i knäna blir hånad nar du rapar. du suger stenhårdt inte äns halvbra. som en delad bh ni är otajta som slamper jag ordbajsar på rappen du får koblajja i skallen. jag är rappelit medans du är kass på beats tvingar i dig hash och sprit och massa kassar weed har magasin, jag skjuter med skjutvapen jag är sjukt galen och lämnar dig utslagen jag skaffar beat och droppar några rader och ett magasin, du får åtta hål i baken spottar hårda rader och mördar dig med rap du är sämre än mig när jag försöker vara kass söker efter fuck och hittar din flickvän vi pippar på vinden och hon slickar på pinnen jag kickar ju rimmen .allt jag lägger är bra det är bäst att du drar,du är keffast i stan jag har blivit bättre. är bättre än vanligt allt du släpper är skit som näru lägger en brakskit petter är bra . visst , nej jag ljög håll bara käften nu din jävla bög du är jättetrög. du fattar ingenting din låtar är ju fan det kassaste som finns, jag rappar mina rim. och lägger en fet låt min text den är stenhård och bättre än ck du har en bh till dina hängpattar jag släcker dig precis som gör med en sänglampa dina rim e rätt kassa och det är du med precis som fetma så är låten sjukt fet
40 rader orbajs . hoppas nån gillar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|