djävulen - dra åt helvete
sparkar dig på pungen tills du spottar kuler din flickvän gav mig ett fett knull. som tjocka luder har slutat med lovesongs, droppar våldsironi du är skitäcklig som bajsporr.slår på dicken tills den liknar en majskolv. du får en käftsmäll som en handgranat i käften kickar skiten ur dig jag har svartkarate bälte din flicka får smaka på min skinnstong som e stor som kingkong saggar hennes pattar så dem liknar bollar i ping pong ah jag vet jag sjuk. men jag kommer komma långt som när din flicka smeker min kuk håll käften , får tuppjuck som en höna för din rap låter som rumpjuckande bögar som gruppknullar i högar du får smaka på min högernäve. i battle e jag överlägsen jag mördar rapper´s använder mer våld än nöden kräver som dirty harry nu är det mördar dax som farliga ankor.om du ska battla johan för du kommer att bli slaktad jävla hora du är en sjuk fitta som ett smittat kvinnligt könsorgan jag är som en kvinnas tröjja jag är överbra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|