jag blir så svag varje gång du ser mot mig.
Du är söt, och det är jag tydligen inte ensam om att tycka Men jag, bryr mig inte om det, det spelar ingen roll för mig och jag tror du märker att jag känner någonting för dig för du försöker hålla min hand men jag släpper din lika fort
jag är kär, och det har jag alltid varit, aldrig lika starkt som nu och jag blir svag, varje gång som jag får möta din blick och utan att jag försöker så har vi ögonkontakt och jag känner mig svag
det är du, med dina mörka jeans och en tröja som döljer din kropp jag älskar din lukt, din parfym är god men utan den har du underbar doft jag vill gå nära dig, kanske värma dig och ge dig en kram finnas där för dig när du känner att du inte mår bra
men det gör mig så svag och du gör mig så svag att jag inte klarar av att va jag
och jag vill inte påbörja nåt, inte vara den som du kanske behöver jag vill inte kyssa dig nu, eller krama dig tills allting blir bra jag vill inte prata med dig, för din röst får mig att drömma mig bort och jag vill inte se dig igen, för du är för vacker för någon som mig
jag vet att varje gång jag är med någon så slutar det bara med tårar jag vet att om du kysser mig nu kommer det att sluta dåligt för båda så släpp min hand, jag har alltid älskat dig men vågar inte göra det här för jag vet att vad som än finns, vill jag inte riskera och kanske förstöra dig mer
du kysste mig idag, fast jag förklarade sa du ”tyst” och glömde bort allting annat och jag var skräckslagen, jag var förlorad men kände mig rikast i världen
men det tär i mig, för jag vet att allting kommer gå fel vi kommer bli osams, du gör slut och jag börjar hata kärlek
men varje gång du ser på mig blir jag svag... jag är så svag.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|